haha ja mam ten sam efekt w swoim Super 8 bez żadnego tuningu jak ktoś nie wierzy nie ma sprawy nagram filmik
No nie żebym się czepiał ale ty masz z silnikiem 2T a mowa jest o wersji z silnikiem 4T. A to trochę inna bajka Co nie zmienia faktu “Dawidsuper8” że kymco - super 8 to maszynka fajna , nawet bardzo !
Ja obecnie w 2t mam cylek malossi sport, leo touring i multivar. Dużo ładniej się zbiera, ale jak na 4t to chyba nieźle i duża różnica do serii z odciętym kabelkiem. Te 80 kmh to będzie coś 72 kmh w realu. Kymco super 8 chyba ciężko rozpędzić mocno poza licznik. - seria 2t po zdjęciu blokad 70kmh licznikowe - z tecnigas trek 80 kmh licznikowe - w moim setupie 85 kmh licznikowe (77 gps przy 9300 obr/min) Kolega miał airsala + next r w 2t i twierdził, że szedł daleko poza licznik (trochę pewnie ponad 80 kmh), ale nie zmienił gaźnika i zatarł. Nie ma przełożeń i to max, co można wyciągnąć. Może na hebo da się wkręcić do 10 500 obr/min? Nie wiem, czy będę próbował. Wolnoobrotowy setup jest przyjemny do zwykłego użytku.
No z 4T wciągnąć taki V-max to jest coś ale koszta panowie wzrastają :)dlatego wole swoje 2T:) .
Ja mam GranDinka 125 Padalec go widział w Sielpi,czy to o tej klasie jest ta rozmowa ?
Nie Szczepciu twój a "super 8" to zupełnie inne kategorie, ale stajnia ta sama :-)