Cytat artykułu ‘Chłodzony cieczą, gaźnikowy silnik generuje 10.2 KM i rozpędza pojazd do około 100 km/h’ Chłodzenie cieczą pozostawię bez komentarza. W moc też wątpię. Jak widać Kymco skutecznie zniża loty, a podnosi ceny. Poprzednia wersja Pulsara posiadała lepszy sinik z wałkiem rozrządu w głowicy. Teraz wpakowali stary konstrukcyjnie silnik typu CG na popychaczach. Zapewne kolejny produkt sygnowany znaczkiem Kymco, a klepany przez chińskiego podwykonawcę. W tej cenie jest dużo lepszy motorek - Keeway RKS 125. Poniżej w linku foto starszej, lepszej wersji Pulsara: http://www.motorbikespecs.net/images/Kymco/Pulsar_125__Luxe__RJ25CB__99-06/Pulsar_125__Luxe__RJ25CB__99-06_2.jpg Keeway RKS http://www.motofoto.es/fotos/1026/big-keeway-rks-125-7215.jpg
Jest chłodzony cieczą kiedy pada deszcz a ty przecinasz kałuże.
No dobra, ale KYMCO i inne - już mniej markowe skutery - są dla zniewieściałych, to po co nam moc? A Ty pokazujesz prawdziwie męski motór dla macho, nie podskoczymy :-)
Ten Kymco Pulsar S (czyli wersja z lampą okrągłą) wygląda na ewidentną kopię Yamahy YBR 125. Chodzi mi oczywiście o YBR w wersji z lat 2005-2013, bo od 2014 r. okrągła lampa jest tylko w wersji Custom. Sym ma też coś podobnego: model XS, który również ewidentnie naśladuje YBR-kę. http://sym-russia.com/private/sym-russia-ru/shop_load/1/sym_xs_125.jpg
gdzie znaleźliście info że rozrząd jest na popychaczach?
Z J23 się nie dyskutuje. Uznaj to za dogmat, albo się z deka i dość szybko doedukuj w danym temacie. :-)
"ENGINE TYPE 4 STROKE OHC". Ale co do chłodzenia cieczą to rzeczywiście jest błąd
J23 następne będzie pewnie na wałku królewskim jak sie tak cofają.
Zapewne będzie tak jak mówisz.
-
http://world.honda.com/history/challenge/1975cg125/
-
I jeszcze coś do poduchy.
-
http://www.autoplus.fora.pl/technika-w-motoryzacji,4/silnik-dolnozaworowy-vs-silnik-gornozaworowy,2212.html
J23, ale co ty w ogóle porównujesz do Keeway RKS 125? Tutaj mamy piękną klasyczną lampę okrągłą, a w tym Keewayu przód to jakieś homo-niewiadomo do niczego niepodobne
Taki z ''piękną klasyczną lampą'' to jest za 3500 a jest 21 wiek
http://otomoto.pl/zipp-inny-zipp-zv-125cm3-M3438335.html
a tu żywcem skóra zdarta z suzuki gn125
http://otomoto.pl/inny-inny-br-125-M4233881.html
tu coś ala klasyka sinik też na popychaczach
http://www.unicomotors.pl/motocykle/cpi/cpi-xr-125
wiadomo w końcu jaki tam silnik wpakowali ?? typ model nr itd ?
Z tego co pamiętam to 162fmj/156FMI /161FMJ/ 163FML coś takiego
Witam
zdecydowałem się w kwietniu na zakup nowej 125. Wybór był spory ale jakoś nie miałem przekonania do "chińczyków". Padło na Kymco Pulsar S 125. Wygląd ładny. I to by było na tyle pozytywów. Na pierwszym przeglądzie usunięto drobne niedomagania. I zaczęło się . Pierwsza przepalona żarówka reflektora po 2 tygodniach. podczas jazdy pekla sprężyna podpórki głównej , licznik pokazuje stale i niezmiennie prędkość 80 km/h jak tylko wcześniej dojdzie do 100 km opada. wibracje silnika przy 6000 obr nie do zniesienia. łańcuch luzuje się po przejechaniu 200 km. Przy ostatniej jeździe przy przebiegu zaledwie 5000km odkręciła się rura wydechowa od cylindra, na drugi dzień rura wydechowa i stopka . Jest to TOTALNY BUBEL. W tech chwili jadąc tym cudem zastanawiam się co znów od niego odpadnie, czy łańcuch wytrzyma, jeśli tak dalej pójdzie to na najbliższy przegląd dostarczę dodatkowo worek z częściami które odłączyły się podczas jazdy jeśli o ile wcześniej się nie zabije . JESLI KTOS JESZCZE MARZY O TYM CUDZIE Z FABRYKI KYMCO RADZE SIE DOBRZE ZASTANOWIC. Kontakt elektroniczny z przedstawicielem jest niemożliwy. czekam już miesiąc :)
O w mordę... Wyrazy współczucia. Ciekawe, czy po prostu akurat tak słabo składają tylko Pulsara, czy akurat ten model jest felerny? Składają go tajwańce u siebie, czy tylko metkują, a tłucze żółta rowerownia (ChRL)...?
Słyszałem też podobne opinie w serwisie Kawasaki o moim moto (HYOSUNG GT125). Mówili, że jak podjechał gość HYO 650, to musieli go najpierw poskręcać na nowo, bo się sam powoli rozkładał (po 300km). W moim tak nie było, ale zobaczymy dalej, bo szału też nie było.
Z drobnych niedomagań:
- uszczelka pod filtrem oleju sparciała (wymieniona przy pierwszym przeglądzie po 1000km na gwarancji)
- pocąca się uszczelka pod deklem zaworowym drugiego cylindra (wymieniona na gwarancji)
- uszkodzony przekaźnik rozrusznika (wymieniony na gwarancji)
- żle wyregulowane cięgła skrzyni biegów (poprawione na gwarancji)
- przepalona żarówka oświetlenia tablicy rejestracyjnej (wymieniona)
Reszta jakoś trzyma się kupy, a ma przelatane około 3.500km.
KYMCO Pulsar 125 w prostej linii wywodzi się z CG125, a aktualny model przypomina dosyć wyraźnie Hondę cb125e. Kymco korzystało z know how Hondy do końca lat 90-tych, więc stąd podobieństwa. Pulsar S125 pochodzi z chińskiej fabryki Kymco, dzięki temu cena jest niższa niż modeli produkowanych na Tajwanie.