“Na zachód od Polski sprzedaż małych jednośladów, o pojemności do 50 ccm to margines.” U nas niestety odwrotnie, i nie tylko z powodu przepisów. Paradoksalnie kryzys trochę poprawia sprzedaż skuterów (paliwo, opłaty, mam wielu znajomych którzy przesiedli się z samochodów), ale nie wróżę wielkich sukcesów Kymco 700i. Wydaje mi się, że służy to jedynie budowaniu marki.
Kymco chyba przesadza z tymi dostojnymi kolorami w klasie maxi Jak nie biały i silver, to czarny, biały i silver :>
Czemu taka nędzna moc z takiej dużej pojemności… Myślałem, że choć 70 kucyków będzie…
2 cylindry tylko…
Moc wystarczy pod warunkiem, że moment będzie szarpał skuterem od niskich obrotów. Co do palety kolorów to dziwię się, że taka skromna. Większy wybór kolorów pewnie w jakimś stopniu (niewielkim ale zawsze) zwiększyłby sprzedaż. Niestety cena 32k to sporo więcej od xciting`a 500, który do niedawna kosztował 19k. Czy jest tyle warty, pokaże rynek. Czekam na obiektywny test.