Na taki zbieram Tylko te elektroniczne zegary jakoś nie zbyt mi się podobają,ale jakoś przeboleje.
Mi też zegary się zbytnio nie podobają, ale cały jest ekstra. Przydałby się test z porównaniem do Downtown’a.
Bardziej podoba się Wam Kymco K-XCT 300i czy Kymco Downtown? Albo jakbyście mieli do wyboru DT z ABS lub K-XCT?
Z przodu jak rasowy motocykl. Ogólnie fajny i cena nie jest strasznie wygórowana jak na nowy model na rynku
Wolałbym downtown’a
wszystko fajnie tylko czemu nie dali z tylu min 14 cali troche to male koleczko jak na 300cm3 z tylu
co do pytania Leszka
majac doswiadczenie (przebieg) wybralbym tego nowego Kymcacza bez abs
Nie jeżdżę maxi skuterami co prawda, ale dlaczego bez ABS w tym roku? Tak z ciekawości czystej pytam…
sprawia wrażenie Downtowna w nowej budzie, żaden nowy model tylko DT-FL
Bardziej podoba mi się K-XCT,ale żeby był z tradycyjnymi zegarami. Przód z tymi ledowymi liniami jest zajebisty :)
Tak właściwie to jest to samo co Downtown tylko zmienili design i zegary.
Ja też jestem tradycjonalistą i wolę "analogową" szafę. Ledy przód fajne. Zero "chińskości" w designie. Bo z kolei w DT moim zdaniem tył ewidentnie wskazuje na skośnooki rodowód. Taka zupełnie prywatna opinia.
Zegary porażka, w Dowtownie są świetne, chyba jedne z najładniejszych w maxiskuterach. Jak bym miał kupować maxiskuter to byłby to Kymco Downtown 300i ABS.
Również, gdybym miał do wyboru (a chyba będę miał :D) to na ten moment Downtown 300i ABS. I również zgadzam się, co do zegarów w DT - proste i ładne, bez kombinacji.
Wszystko fajnie, ale największa wada Downtowna (sądząc po zdjęciach) nie została wyeliminowana - brak miejsca na wyciągnięcie nóg. A jeśli Xciting 400 ma wyglądać tak samo jak XCT 300 (jedynie silnik większy, a w Xcitingu 500 miejsca na płozach było pod dostatkiem) to klienci uciekną do Hondy po nową Forzę 300…
Ten jego przód mi się troszkę kojarzy z Kawasaki z1000 ; d
Mnie problem wyboru przestał dotyczyć. Własnie stałem się szczęsliwym posiadaczem Downtowna z ABS. New Dink 50 stoi i czeka na chętnego…