Opinie: Kymco K-Pipe 50/125: Poznaj nowe Kymco

Wygląda naprawdę konkretnie :slight_smile:

Jeśli będzie tak solidnie zrobiony i bezawaryjny jak Nexxon to wróżę mu świetlaną przyszłość. Martwi mnie tylko to, że ludzie i tak wybiorą chiński badziew tylko dlatego ,że zaoszczędzą kilka stówek. (które i tak w krótkim czasie wydadzą na części zamienne)
Przeraża mnie to, że ludzie wolą dać 4,5 tys. zł za jakiegoś Rometa czy Junaka, gdy tymczasem już za 5tys. złoty mają nowego Kymco K-Pipe o Nexxonie za 4tys. zł. nie wspominając.

zgadzam się z benekpe :slight_smile: niestety taka jest nasza mentalność :slight_smile:

mi się dwie rzeczy nie podobają: 1) 139 FMB. Nie mogli dać 2T np AM6? 2) przekładnia półautomatyczna. To samo co w nexxonie czyli brak sprzęgła manualnego.

Ale mają zrobić za rok z manualem.
Jeszcze głupi jest bak 4,5l.

Dość specyficzny wygląd. Nie wiem kto coś takiego wymyślił. I jeszcze ten malutki bak :-)

Kawasaki wymyśliła taki wygląd i KTM (ale gimnazjaliści takich marek nie kojarzą) - to są najnowsze trendy

Ten motorower Kymco robi w UE furorę, gdy tymczasem za podobne pieniądze Polacy wybierają Romety i Junaki, hi, hi, hi...Potem widzimy na ulicach imitacje Hondy CBR, która pierdząc rozwija zawrotną prędkość 45km/h a pod niewielkie wzniesienie, kula się taki delikwent 15km/h - staruszek na rowerze go wyprzedza :-)
Automatyczne sprzęgło zapożyczone jest z motocykli sportowych.
Zresztą każdy zaawansowany motocyklista wbija biegi bez sprzęgła :-)