Piękny !
Zaryzykował bym stwierdzenie, że w pojemności 125 nie będzie dla niego konkurentów. No, chyba żeby okazał się awaryjny. Pojemność 125 a prędkość maksymalna taka jak w Rometowej dwieście pięćdziesiątce, do tego dochodzi piękny design i niewiele większa cena. Kymco będzie miało w bardzo niedalekiej przyszłości bardzo poważnego konkurenta.
c.d. Dziwi mnie tylko wysoka masa pojazdu - 172kg, podana na stronie importera. Będzie mułowaty? Wydaje mi się, że to błąd. Aż chyba skrobnę tam maila z ciekawości
No jak widać keeway zmiażdżył Rometa i jego Maxi skuter, ponieważ bliżej mu do tajwanu, niż do chin a Romet to w większości chiński Senkemotor.
Bardzo ładny w porównaniu do Rometa
Szkoda ze nie ma go w pojemnosci 250ccm
Na oficjalnej stronie keewaymotor.com jest napisane, że masa pojazdu to 155kg a nie 172 ale i tak jest dosyć cięzki.
@ Radziu, też tam patrzyłem potem, te 172kg to jednak musi być prawda, bo na keewaymotor.com napisane jest właśnie 155kg NETTO, czyli z paliwem i innymi płynami faktycznie może być te 172kg
Według mnie Keeway silverblade lepiej sprawdził się w pojemności 250 jak na taką wagę ale wart wziąć pod uwagę, że ma 12.10 km a Romet tylko 8
Jestem pewien na 100% ,że wprowadzenie silverblade’a z silnikiem 250cc to tylko kwestia czasu…
Trzeba przyznać ze prezentuje się całkiem ładnie …tylko zeby była większa pojemność to by był rasowy maxi
Rewelacyjna cena za maxiskuta 125cc. Szkoda, ze Keeway slabiutko stoi w UK (kiepska siec dealerska i kiepski asortyment- same popierdolki oraz zero obecnosci w branzowych mdiach). Przy braku koniecznosci posiadania prawa jazdy na modele do 125cc, taki max w cenie 1800-2000 GBP zmasakrowalby rynek. Nie wiem naprawde czym sie kieruja firmy w swoich strategiach…
Kopia New Dinka Kymco? Podobny trochę.