Duży wpływ na sukces w Polsce będzie miała cena…
Bardzo ładny. Jeśli będzie kosztował około 5.000 PLN, będzie warty uwagi
No chyba żartujesz, 5000? Prędzej coś koło 12000. Złotych, oczywiście. Wizualnie bardzo mi się podoba w każdym razie.
Będzie kosztował 9.900zł
Też pobawię się w zgadywankę ;), 8000-8500. Myślę, że z tą ceną mógłby się sprzedawać, i to bez rewelacji. Lusterka fatalne (na kierownicy), w maxi powinny być na owiewce, silnik (patrząc po parametrach) Outlook.
Za 8000zł można kupić YBR125. Albo za 2x mniej 2-3 letnie używane Kymco New Dink albo Dink Street 125. Dlatego będzie to warte uwagi, ale nie za więcej niż 5000zł. W porywach do sześciu.
dziadek właśnie lusterka na kierownicy to plus,poczytaj sobie testy skuterów z lusterkami na owiewce,to dopiero jest porażka
Hugo, wyraziłem tylko swoją opinię (pocztaj mój post ;)). Jeżdżę i z lusterkami na kierownicy i na owiewce. Dla mnie zdecydowanie lepsze są te drugie. Nie latają prawo-lewo, są bardziej stabilne, mniejsze drgania, no i odsunięte dalej od kierowcy (b.ważne, nie biegasz oczami, lustra są w polu widzenia, co przekłada się na bezpieczeństwo) To jest tylko moja opinia, każdy może wyrazić swoją, nie sugerując się testami.
Przyszło mi do głowy, że to przychodzi z wiekiem, wzrok mam dobry tylko ręce robią się za krótkie (to tak odnośnie tych oddalonych lusterek)
Ja się sugerowałem tym, że design robi wrażenie takiego z wyższej półki, dochodzą te ledy, chłodzenie cieczą i inflacja, to w pesymistycznym wariancie wyszło mi jakieś 12k optymistycznie poniżej 10.
Za granicą ten skuter kosztuje 2.500Euro,więc u nas myślę że koło 10.000zł będzie.
Dobrze by było, ale 10k to nie będzie… (raczej więcej) Stawiam na 9500-11000.
10 tyś będzie przynajmniej, jak za granicą 2,5k E kosztuje to trzeba pomnożyć przez kurs walut i dodać troszkę, co ma zarobić importer/dystrybutor etc.
Witam, ten skuter jak oficjalnie podaje producent będzie w naszym kraju kosztować 8499zł. Myślę ,że to dobra cena.
To fakt,cena u nas to 8500zł,nawet dobrze mu się nie przyjrzałem na wystawie
Dla mnie wszystko jest dobre jak ciągnie mało paliwa, ma duże koła (16 calowe the best), Monocross i zintegrowany układ hamulcowy…reszta to tylko powierzchowność,a tym moedlu raczej takich cech nie widzę…i za tyle kasy…13 tys moze co? No way… już wolałbym xenter kupić… Cena a jakość? Lepiej zapłacić więcej i co chwilę nie sterczeć u mechanika. A Tajwan…za db mi się nie kojarzy…
Silver ma niezłą prezencję, tylko czegoś mi tu brakuje. W moim portfelu nie ma za dużo pieniędzy na nowy motocykl, to zastanawiam się nad kontrolą techniczną mojego moto i pewnie oddam go w zamian za nowy jak przejdzie testy. Wy coś takiego robiliście? Opłaca się?