To sie wlasnie nazywa chinski zlom!! Odradzam zakupu tego motoroweru rowniez przez te biegi:)
Nawet ciekawy motorower. Skrzynia to kwestia przyzwyczajenia, Ale te niby palenie gumy i to na centralnej Troche smieszy,
Jak go odblokowaliście ? Są tam jakieś blokady ?
Czyli skrzynia jest pół mechaniczna ???
Skrzynia jest manualna, ma normalne sprzęgło i hamulec tylny w dźwigni nożnej. Tylko wybierak w skrzyni jest od półautomatu, stąd taka a nie inna zmiana biegów.
z tego co widzę to większość użytkowników ma manie wyższości.powiem wam jedno silnik to rewelacja ja swoim zrobiłem 8500tys są małe nie dociągnięcia ja akurat mam benzera shaft ale silnik ten sam i nie zapominajcie ze silnik wywodzi się z hondy cup legenda, z tego co wiem zrobili takich ponad 60 mil.ja mam drugiego chińczyka i też wszyscy tak gadali jak kupowałem pierwszego był to zipp vapor zrobiłem nim 37 tys km i śmiga dalej dałem go mojemu chrześniakowi.pokonuje dziennie ponad 60 km i to jest to do czego go stworzyli.spalanie to po moich małych modyfikacjach 1,7 litra tak to prawda i mało tego powiem więcej w dwie osoby bo jeżdżę z żoną.nie zastanawiajcie się na pewno jest wart swojej ceny no i jest nowy a to bardzo ważne i jeszcze ma gwarancje.obejrzyjcie mojego pozdrawiam.
Posiadam wersję zwykłą bez owiewek i co do skrzyni nie mam problemów wszystko działa i ładnie wchodzi. Co prawda jest to troszkę “dziwne” rozwiązanie, ale jak na motorower dla początkującego jest bardzo dobre.
Pioner21 to osoba która pisze, że coś wie a nie wie nic drażnią mnie osoby które piszą, że junak to Chiński złom. Jest to polski projekt, a paradoks polega na tym że części junaka produkowane są w Polsce i wysyłane do Chin (tam jest tania siła robocza) po złożeniu motocyklu odsyłany on jest z powrotem i z tond właśnie napis “Made in China” na sprzęcie. Wiec niech użytkownik pionier najpierw się zorientuje w temacie, a potem niech pisze komentarze. Pozdro fajna prezentacja.
Widziałem dzisiaj ten sprzęt i wygląda jeszcze lepiej na żywo (na co najmnej 250cm2), ehhh gdybym tylko miał przy sobie 4600zł to nie zawahał bym się ani chwili i wracał szczęśliwy jak dziecko na tym cudeńku.
Heh, no więc tak… Moim zdaniem Junak 901 Sport jest na prawdę wspaniałą zabawką, sama go posiadam i nie mam nic do zarzucenia Skrzynię biegów ma tak jak w większości innych motocykli czyli 1 w dół, a reszta do góry, przynajmniej tak jest w moim. Motocykl jest przystosowany do przerobienia na 80ccm(producent opisuję taką zmianę i jest ona dopuszczalna na gwarancji motocykla), jego masa za bardzo nie pasuję na małą moc silnika, spokojnie Junak może stać się również 125 Jest warty zakupu !
No nieco odkopałaś temat :-D, ale pomijając to. Nie wiem co wszyscy tak najeżdżają na skrzynie biegów w których wszystkie biegi "idą" do dołu. Ja taką posiadam w swoim sprzęcie i nie zamieniłbym jej na żadną inną. Wygoda użytkowania, naturalny ruch stopy, kompletny brak wysiłku przy zmianie biegów oraz logiczna zasada działania to jej największe atuty - jedyna wada to taka że nie da się wrzucić luzu przy wyższych prędkościach, ale sprzęgło załatwia sprawę. To że kiedyś ktoś miał zaćmienie umysłu i ubzdurał sobie że najlepszym standardem będzie zmiana biegów w górę wcale mnie nie przekonuje. Najpierw wrzucam jedynkę, potem muszę wsadzić stopę pod dżwignię i ciągnąć za każdym razem w górę - potwornie niewygodne. U siebie mam dżwignię dwustronną - naciskam palcami - bieg w górę, naciskam piętą - bieg w dół. Proste i logiczne, a odruchy mam gdzieś. Każdy ogarnięty człowiek przestawi się w jeden dzień - a co to jest dzień w kontekście kilku lat na jednym sprzęcie? A koleżankę pozdrawiam i życzę wiele radości na swoim pojeżdzie.