Nie założył on waszym zdaniem trochę za luźnego tego paska ?
Nieźle “przytyrany” ten skuterek  … a czy ta metoda działa w każdym modelu np Kymco 2T ? … jaka długość klucza … jest 13 i 13 ?
 … a czy ta metoda działa w każdym modelu np Kymco 2T ? … jaka długość klucza … jest 13 i 13 ?
Nie, nie. Niestety obudowy różnią się swoją budową.
Jest łatwiejszy sposób zdejmowania paska napędowego 1 zdjąć kapę 2 od strony wiatraka chłodniczego zdjąć obudowę , zdjać wiatrak (imbus 4-5)     3 poprosić 2 osobę o pomoc aby od strony magneta wzięła klucz oczkowy np.14 , a ty klucz nasadowy 17 do odkręcenia śruby wariatora , 2 osoba tylko trzyma w miejscu klucz , a ty kręcisz w lewą stronę i dziękuję śruba odkręcona . po założeniu new paska (kedralowego)  robimy tą samą operację tylko od 3do 1 :)
 robimy tą samą operację tylko od 3do 1 :) Powodzenia
 Powodzenia
za dużo roboty, blokadę nakręcić to minute trwa a zdjąć dekiel od strony iskrownika to zajmie więcej czasu. PS: Pasek kevlarowy jak już  tak pozatym paski kevlarowe szybciej niszczą wariator, a nic nie wnoszą poza tym, że można się pochwalić, że ma się kawałek kevlaru w przekładni
 tak pozatym paski kevlarowe szybciej niszczą wariator, a nic nie wnoszą poza tym, że można się pochwalić, że ma się kawałek kevlaru w przekładni