Trzymam kciuki za GT125 naked na polskim rynku
normalnie hiciory:D:D:D Gdzie opylić przestarzałe modele?U nas:) Takie nowości.
Hyosung GT 125 niemiec płakał jak sprzedawał [ze szczęścia]
http://sprzedajemy.pl/hyosung-gt-125-naked-niemiec-plakal-jak-sprzedawal,8834542
Hyosung GV 125
http://sprzedajemy.pl/chopper-hyosung-gv-125-aquila,3257312
Przebieg “zaciął” się 2010/2011
A przebieg GV to jakiś żart prowadzącego albo przypadkowo zapominał o jednym zerze.
no, zwłaszcza że chyba na zdjęciu z zegarami jest 18321 czy 19321.
“Gdzie opylić przestarzałe modele?U nas:) Takie nowości.” Tyle że te same dwa modele Hyosung sprzedaje w innych krajach Europy Zachodniej, np. w Niemczech, Francji czy Włoszech. W sumie zmiany w ciągu ostatnich kilkunastu lat kosmetyczne raczej: głównie lampa przednia, owiewka i wskaźniki. Silniki 125 cały czas gaźnikowe, mimo że 250-tki mają już wtrysk, choć po wycofaniu Hondy Varadero na ten moment chyba tylko Hyosung ma jeszcze w nowych modelach silniki 125 w układzie V. W artykule jest napisane: “Zaletą silników w układzie „V” jest to, że dysponują dużym momentem od najniższych obrotów.” Nie wiem czemu, ale w wielu miejscach powielana jest opinia o dużej elastyczności małych silników widlastych. Tymczasem wystarczy popatrzeć na dane techniczne Varadero 125 i Hyosunga GT 125: Varadero: moc 11 kW przy 11000 obr/min., maks. moment obrotowy 10 Nm przy 8500 obr/min. Hyosung GT: 10.92 kW przy 10500 obr/min., maks. moment obrotowy 10.20 Nm przy 9750 obr/min. Miałem okazję przejachać się obydwoma: trzeba je kręcić mocno w górę (Hyosunga nawet bardziej), żeby rozsądnie przyspieszać. Dla porównania Honda CBF125 i Yamaha YBR125 mają jednocylindrowe, ale za to mniej wysilone i bardziej elastyczne silniki: CBF: 8,2 kW przy 8 000 obr/min., maks. moment obrotowy 11,2 Nm przy 6250 obr/min YBR: 7,5 kW przy 7 800 obr./min, maks. moment obrotowy 9,6 Nm przy 6 000 obr./min Z drugiej strony osiągają one nieco mniejszą prędkość maksymalną od V-ek, ale za to potrafią spalić średnio mniej nawet o litr. Jeśli jednak ktoś chce mieć symulację większego i cięższego motocykla to taki GT czy Varadero jest dobrym wyborem, bo te YBR-ki i CBF-ki ważą niewiele więcej od przeciętnej “pięćdziesiątki”.
" Tyle że te same dwa modele Hyosung sprzedaje w innych krajach Europy Zachodniej' Oczywiście że sprzedają i po tym jak się kończy gwarancja 'okazyjnie' 2 letnie trafiają do nas:) A niemcy to kupują z sentymentu o sachsa.
http://motoprofi.com/motospecspictures/sachs/roadster_125_v2-2002.html
paci napisał:
normalnie hiciory:D:D:D Gdzie opylić przestarzałe modele?U nas:) Takie nowości.
Hyosung GT 125 niemiec płakał jak sprzedawał [ze szczęścia]
http://sprzedajemy.pl/hyosung-gt-125-naked-niemiec-plakal-jak-sprzedawal,8834542
No pięknie ładnie, tylko ilu z tu obecnych miało kiedykolwiek GT125 pod sobą? Że konstrukcja przestarzała i co, pali 3,5L zamiast 2,5 bo nie ma wtrysku i jest BUL d**py ;) Że na Zachodzie są od dawna znane i cenione to już w PL musi być beee, bo nikt nie będzie starych ochłapów po Niemcu brał... No tak, lepiej jeździć na starych CBRkach czy YBFkach itp siedząc jak na psie tudzież kojocie przy wzroście powyżej 170cm. Apel do malkontentów: idźcie do najbliższej oferty na GT125 w okolicy i się przymierzcie chociaż do niego. Niech wam sprzedający odpali maszynę i posłuchajcie jej chociaż na żywo. Proponuję wziąć majty ma zmianę, bo będzie kisiel. V2 w tym wydaniu jest przemegazaje.
Osobiście wolę zegary analogowe, czyli starsze produkcje. W tej nieaktualnej ofercie jest sporo szczegółowych zdjęć: http://archiwumallegro.com.pl/hyosung+gt+125+najtaniej+black+edition+nsr+rs-1_2454770874.html
Pomijam stan pojazdu czy samą ofertę, bo nie o to chodzi. Chodzi o dużą maszynę na której można się nauczyć obchodzenia z gabarytem. Przesiadając się potem na większą pojemność, nie ma szoku w postaci "ojej, ale to w ogóle nie skręca" (pozdro dla kumatych). Dlatego właśnie kibicuję takim produkcjom ponieważ świetnie symulują klasę 600. W zasadzie poza Varadero, nie ma konkurencji na lokalnym rynku markowych jednośladów. W każdym razie dziś na Ogólnopolskiej Wystawie Motocykli i Skuterów nic dorównującego nie widziałem. BTW: szkoda, że Hyosung się nie wystawił, nie było też Hondy.
eadem znajdź mi na polskich stronach części do tego typu silnika,miałem taki w naprawie,i wszystko musiałem ciągnąć z gb i de [tanie to nie były] mało właściciel zawału nie dostał i proso ode mnie poszedł w następne naiwne łapki.A głos v2 125 wiem że ma fajny jak i koszt serwisu razy 2 przy v-ce bo już do ustawienia głupiego rozrządu potrzebna jest specjalna blokada.Kaktus też fajnie wygląda ale gołą du*ą bym na nim nie usiadł;)
Z tymi częściami to prawda, ale w związku z wejściem na rynek oficjalnej dystrybucji modelu, części zaczną się pojawiać - podobnie jak oficjalny serwis. Swoją drogą ciekawe oferty są teraz na model 650cc.
http://otomoto.pl/hyosung-gt-650p-ostatnie-sztuki-w-tej-cenie-M4072388.html
To jest godna propozycja,silnik jak sv650 tylko w innej obudowie [względy prawne,kopiowanie] te 200 poleci więc na 1 poważniejszy moto jak za 12500.tylko już 3latek mi by to nie przeszkadzało z tego roku 21000,więc trzeba wybrać nowy [3leni nie jeżdżony i 7tys w kieszeni] czy nowy z tego roku i goła d**a:D
Używane w dobrym roczniku i stanie za 8-10k. A tu nowy leżak magazynowy za 12k z 5 letnią gwarancją. Nie wiem, czy jest sens się zastanawiać :P
Nie ma sensu tylko nie każdy ma A o tym trzeba pamiętać.
Miałem w tym wypadku na myśli porównanie 650 nowej i używanej.
W przypadku 125 i 50 też są przeceny tylko nie każdy umie z tego skorzystać.