Ja bym doradził że w tej Hondzie NSR wystarczy tyle ile ma mocy oraz prędkość max, po co w motorze silnik 80KM i prędkość 140km/h żeby się zabić ? Ja mam Toros WJ 50 i mogę zrobić wymianę (silnik 50ccm ze skrzynią biegów na silnik 80ccm/125ccm ze skrzynią biegów).Taniej wyjdzie wymiana i wystarczy przerejestrować motorower 50ccm na motocykl.
NSR 125 mega fajnie wygląda, dużo lepiej niż CBR 125, zastanawiałem się czy kupić NSR, ale niestety to dwusuw, no i lipa, bo nie podoba mi się dzwięk silnika tego typu. Dlatego ostatecznie wybrałem CBR 125, wygląda fajnie, choć trochę gorzej niż NSR, no ale co zrobić, za to model który kupiłem ma akcesoryjny tłumik, przez co bardzo fajnie brzmi. Trochę gorsze osiągi, no ale nie można mieć wszystkiego. Pozdrawiam
Jurczak Kami... napisał:
Ja bym doradził że w tej Hondzie NSR wystarczy tyle ile ma mocy oraz prędkość max, po co w motorze silnik 80KM i prędkość 140km/h żeby się zabić ? Ja mam Toros WJ 50 i mogę zrobić wymianę (silnik 50ccm ze skrzynią biegów na silnik 80ccm/125ccm ze skrzynią biegów).Taniej wyjdzie wymiana i wystarczy przerejestrować motorower 50ccm na motocykl.
Kolega się przejdzie do salonu w którym ten sam model stoi jako 50-tka i 125-tka. Kolega sobie obejrzy różnice konstrukcyjne i koniecznie niech wróci i opisze swoje wrażenia.
Zabić się można i na torosie za 2 tyś. i prędkości 50 km/h...