“Zipp Pro 125 – swoim wyglądem z całą pewnością nie przypomina czegoś, co ma tylko 11KM.” To nic większego nie przypomina… Przypomina za to coś bardzo dziwnego oblepionego tandetnymi plastikami z cienkimi oponami…
Swoim Keewayem z silnikiem Minarelli LC i zmienionym tłumikiem brałem każdą chińską 125-ke do tych 90km/h, potem brakowało mi prędkości. Jeśli chodzi o przyśpieszenie to nie mają za grosz polotu. Sądze że Di-Tech albo Pure Jet też nie miałyby najmniejszych problemów pokonać takiego czegoś.
Swoim Keewayem z silnikiem Minarelli LC i zmienionym tłumikiem brałem każdą chińską 125-ke do tych 90km/h, potem brakowało mi prędkości Dla mnie to sklejanka opisów ze stron producentów a nie rzetelny artykuł.
Br3w zgodzę się co do tego Keewaya, ale teraz powiedz mi ile spalał? Te 125-tki mają być przede wszystkim ekonomiczne, one nie są do wyścigów Szczerze, gdybym miał wybrać 125-tkę to jedynie Yamahę YBR 125.
“Cena motocykla na poziomie 4800 zł za nowy pojazd z gwarancją, to dwa razy mniej, niż w przypadku Hondy CBR125R” Cena CBR125 jest patologiczna, bo wynosi tyle co cena CBR250, czyli ok. 15 tys. zł, a więc 3x więcej niż Zippa. “Mam na celu przedstawienie najtańszych z możliwych motocykli o poj. 125cm3 z dalekiego wschodu, które wbrew opiniom potrafią przysporzyć wiele frajdy z jazdy.” Przysporzyć to można problemów, a frajdę z jazdy można dać ;). “Mogą się one różnić jedynie ustawieniem cylindra (pionowym lub poziomym) a także materiałem z jakiego zostały wykonane (żeliwo lub aluminium).” A gdzie jest to aluminium? Bo na pewno nie w silniku, wszystkie mają żeliwne cylindry.
Podmieniać dane motocykli i ich zdjęcia z innego artykułu, to i ja potrafię: http://www.skuterowo.com/do-codziennej-jazdy-motocykle-250ccm/ Tylko tam jest mniej błędów / lub wcale ich nie ma…
A dlaczego nie ma opisu żadnej 125 w dwusuwie?
“A gdzie jest to aluminium? Bo na pewno nie w silniku, wszystkie mają żeliwne cylindry” albo tulejowane
Watpie. Ale nie chcialbym widzieć chińskiej tulei, skoro nawet te robione w Motor-Techu potrafią się obsunac…
Kisiu1981 nie ma opisu żadnego dwusuwa, bo ile kojarzę nie ma żadnej chińskiej 125-tki w 2T. Ogólnie wszystkie 125-tki (chińskie) bazują na jednym a tym samym silniku.
Senke w Rometach to zupełnie inny silnik niż te w zippie i fighterze, czyli poczciwym 139FMB.
Wie ktoś od jakiej maszynki jest ten licznik ? Strasznie mi się podoba
A ja sobie patrzę na Kymco 125 street i cho****nie podoba mi się. Takim sprzętem bez stresu można przemierzać miasto, traktować jak osiołka roboczego przy dojazdach do pracy, eksplorować najbliższą okolicą i bez prawnych przeszkód wjechać na drogę ekspresową.
Szkoda, RydeR. Takie coś na pewno dałoby sporo przyjemności z jazdy. Ale skoro już nawet dmuchawy do liści zaczynają robić z silnikiem 4T…