fajnie. w ruchu. widać jak jedzie , co może… itd
Fajny materiał. Trochę wkurza niezważanie przez Kierownika na sygnalizowane wcześniej odcięcie, ale... co kto lubi :-)
Co do osiągów, spalanie imponujące, ale prędkość maksymalna... hmmm.
Że porównam do znanego mi hyosunga gt125: moc podobna, ale masa niższa, owiewki, wtrysk, wąskie opony, superwydech, 6 biegów - generalnie to nowoczesność VS skansen (hyo goły, ciężki, szerokie kapcie, gaźniki dwa, biegów tylko 5). Efekt? Prędkość identyczna, ale spalanie faktycznie 2 do 4. Aż jestem ciekaw porównania z hyo gt125r, bo te chyba miały wtrysk paliwa...
Fajna popierdółka a jak z wygodą [pozycją przy twoich gabarytach?
Nie jest to pozycja moich marzeń paci, ale nie narzekałem zbytnio.
Ja się poważnie zastanawiam nad wygodą na motocyklach, skoro mam tylko 170cm, miałem jedną z największych 125 (hyo), pozycja lekko pochylona - prawie wyprostowana i jeździłem z podkulonymi kulasami... Ciężko polecić komuś, kto pisze, że ma 195 cm wzrostu...
Sym to samo, miejsce jest, ale żebym się mógł jakoś rozwalić niemożebnie... hmmm. Jak oprę stopy na górnej półce (wyprostowane nogi), to zapieram się o oparcie (cofnięte na maksa). A ktoś wyższy...? Hmmm... :-)
I o to mi chodziło że przy każdym teście powinno być powiedzne nie dla niskiej lub wysokiej osoby,czy pozycja pochylona i opierasz się na rękach itd bo o to zazwyczaj pytają,w przypadku łysego kurdupla jak wysoko siodełko i czy sięgnie do ziemi:D:D:D
Sięgnie, sięgnie... jak spadnie. Jak ulęgałka. I klaps... klops znaczy :-)