Witam, posiadam ten motocykl i zrobiłem na nim już 1500km. Co do prędkości to się nie zgodzę bo jeżdżę codziennie i prędkość stała 90-95km/h nie są mu obce trzeba zmienić zębatkę zdawczą na 16z. Jazda jest o wiele przyjemniejsza i biegi nie są takie krótkie jak ma to miejsce w oryginale z zębatka 15z. Jak dla mnie za cenę nieco ponad 3600zl dostajemy fajny motorek który nie jest trzeszczącym plastikiem na kółkach.
Tytułem ciekawostki dodam, że mocowanie boczne tablicy rejestracyjnej na przednim błotniku było obowiązkowe w Polsce przedwojennej i obowiązywało bodajże do pocz. lat 60. Na tym zdjęciu widać relikty tamtych czasów: http://img4.garnek.pl/a.garnek.pl/009/481/9481836_800.0.jpg/cws-sokol-600.jpg
Witam. Jestem posiadaczem tego motocykla. Moim zdaniem czarny jest dużo ładniejszy Wsiadłem na niego po dwudziestu latach przerwy w prowadzeniu motocykli. Ja osobiście nic w nim nie zmieniałem i z moich obserwacji wynika, że optymalna “prędkość przelotowa” to piąty bieg, sześćdziesiąt na liczniku i sześć tysięcy obrotów, czyli obie wskazówki na zegarach w pionie, oczywiście można szybciej ale nie prędkość jest najważniejsza. Jak dla mnie idealny w prowadzeniu - nawet z pasażerem. Małe spalanie i nie ma problemów z “Wykładaniem się” w zakręcie jeśli źle oceni się jego ostrość. Wada ? Tak jak w filmiku. Kontrolki kierunkowskazów są praktycznie niewidoczne w bardziej słoneczny dzień i trzeba pamiętać o zerkaniu obok lampy, czy nie zapomniało się ich wyłączyć. Problem znika, po odrobinie treningu na drodze. Jeśli o mnie chodzi, dobrze trafiłem z wyborem i polecam.
totalna kopia gienki w tak niskiej cenie.
gienka
http://articleimage.nicoblomaga.jp/image/33/2014/c/f/cfe22fe0d3601f2fc187ed8107f126b064e430641393690925.jpg
benyco
http://www.blackduck.pl/files/Benyco-BR125-bok-prawy.jpg
Witam.Mam kilka pytań. Jaka jest prędkość maksymalna, tego Benka i jakie są wtedy obroty ? Jaki jest zasięg na całym baku ? Ile on ma biegów ? Co ile zmienia się olej ?Czy jest techniczna możliwość, montażu silnika z GieNka 125 ? Bardzo mi się podoba właśnie GN 125, ale pełno używanych 20 latków z dziwnymi (niskimi) przebiegami. Ten Benyco korci mnie bardzo, właśnie ze względu na ten klasyczny wygląd (siedzisko, błotniki, nawet ten bagażnik) tylko troszkę słaby ten silnik, jakby miał tyle kuniów co Gienek, to brałbym choćby dziś.
W gience jest taki
http://allegro.pl/silnik-125-ccm-zetka-benzer-zipp-junak-122-156fmi-i5834221237.html
w benyco
http://allegro.pl/silnik-150-junak-romet-zk125-zk50-crs50-promocja-i5822187980.html
porównaj czy ci podpasuje,benek pali 2,5-3l [spalanie realne a nie z książki] z wiatrem leci 110 licznikowe na piątce i z 10k rpm ma wtedy.
Suzuki napędza silnik OHC o mocy 12KM a BR jest napędzany 10-11 konnym silnikiem OHV 156FMI (klon Hondy CG). Silnik Hondy CG jest na tyle udaną konstrukcją, że nawet chińskie kopie osiągają, bezawaryjnie, przebiegi powyżej 60tyś.km.
Zbiornik ma 10l więc 300-400km na jednym tankowaniu
http://www.motocykle-125.com.pl/lista-prawo-jazdy-b/benyco-br-125/
Silnik 1 cylinder, 4-suw, chłodzony powietrzem
Pojemność 123 cm³
Moc 9.9 KM / 8000 obr/min
Prędkość max. 90 km/h
Rozruch elektryczny / nożny
Zapłon CDI
Przeniesienie napędu łańcuch / 5 biegów
Hamulce przód/tył tarczowe / bębnowe
Koła przód/tył 2.75-18 / 3.50-16
Masa własna 122 kg
Dopuszczalna ładowność 153 kg
Zbiornik paliwa 10 L
Wymiary
(dł. x szer. x wys.) 1980x820x1090 mm