3.3 Km i 112KG - nie wiem, jak to może jechać. Trochę bez sensu są takie 50tki.
To kup se Hondę lub coś podobnego
Stylistycznie całkiem ciekawy, szkoda, że silnik taki słaby.
shnosnas napisał:
3.3 Km i 112KG - nie wiem, jak to może jechać. Trochę bez sensu są takie 50tki.
Zipp pro waży 123kg i pod górkę już ledwo ledwo;d.
niestety prawie wszystko jest robione z motorowerów na jednym silnku (fmb), tylna opona oczywiście jak w rowerze..;). Jak dla mnie to prawie Junak 903
Junak 903 był pierwszy oczywiście po Hondzie.
Później Romet zrobił Arrow Fly i teraz Barton FR 50 z niewielkimi zmianami takimi jak wydech.
Rama w tych “motorowerach” jest taka sama, wszystkie te sprzęty różnią się tylko plastikami.
Od zawsze dręczy mnie pytanie: Dlaczego żółtki z yamahy czy hondy nie ruszą dupy do zaprojektowania markowego silnika manual 4t. Ich am6 jest legendarne. A myślę że jego “wersja 4t” byłaby strzałem w 10
I do czego by wsadzili ten manual 4T? Do Tzr? Zlituj się przecież to w ogóle by nie jechało.
Jak dla mnie niebieski jest boski, od roku mam Sprinta RS, chodzi super ale niebieski FR… trzeba by wycisnąć ostatnie oszczędności i może jeszcze uśmiechnąć się do dziadków. Zaczynam działać… a potem tuning oczywiscie
W czwartek będzie u mnie, więc chętnie zrobię jakąś recenzję.
I jak? Posiada go już ktoś? Jakieś wstępne opinie? Pierwsze wrażenia?