Mnie za to ciekawi jedno, Almot, Romet, Yamaha i wielu innych udostępniają motocykle do testów, dzięki temu podkręcając swoją sprzedaż. Importer Kymco, Sym-a już nie specjalnie i potem się dziwią, że zbyt jest mały.
To chyba dość łatwo wyjaśnić.
SYM-a w PL nie ma i w zasadzie nie ma (na razie) o czym gadać.
Almot, Arkus - czyli Romety, Benzery, Junaki i inne dziwne ptaki dostarczają swoje testówki bo są tanie a sprzedaż i tak jest ogromna - wiec tanio umacniają swoją pozycję.
Yamaha z kolei - jako marka premium, droższa od chińskiego pospólstwa x2 na dzieńdobry - dostarcza je po to żeby ktokowiek je szerzej zobaczył i się z nimi zapoznał i ew. zdecydował o rozciągnięciu planowanego budżetu. Mają 10 tysi ominiesz od razu salon Yamahy gdzie modele zaczynają się od 13 tysi - bo wiesz 3 tys ci brakuje. Ale może jak zobaczysz test gdzie gość się w superlatywach wyraża to rozważysz dołożenie tych 3.. bo może warto.
Kymco zasadniczo nie musi bo wszyscy wiedzą że ^zawsze i wszędzie jest i tak lepszy niż chińczyki" wiec skoro ktoś testował jakiegoś chińczyka i nawet nie było źle to jest oczywiste że na kymco bedzie tylko lepiej. Jadą na tym już czas dłuższy
Kymkacze są genialne jakość do cena super, miałem agility, ale SYM to zupełnie niedoceniona nieodkryta marka w PL, w zasadzie natknąłem się na nią przypadkowo w salonie: SYM HD2 125 to bajka miodzio w porównaniu do KAC 125, same zalety i eliminacja wad kymkacza KAC.
Teraz kupuję na dniach znowu kymkacza: downtown/xtown bo SYMów nie ma (info od przedstawiciela że będą PO WAKACJACH) no cóż poważne to to nie jest :)
KYMKO rzuciło starego downtowna na promocję i do testów BO: w porcie w GDYNI stoi statek z nową długo oczekiwaną dostawą i trzeba zrobić miejsce w magazynach :):):):):):)
Kymkacze są genialne - no i po co komukolwiek je dawać na testy? :D
pomijając oczywiście fakt że użytkownik Jan Polak ma tu 17 postów i raczej we wszystkich głownie chwali Kymco - nawet jak temat jest o Aprilli.
Tzw: zawężony obiektywizm.
Szczerze, to fakt Ludzki Kymkacz prawie bezawaryjnie pomyka, ale szukając do niego części to można jajo znieść. Okazuje się, że wydechów oryginalnych nie ma, bo przecież każdy będzie szukał tuningowej kiełbasy, z gaźnikami podobnie, w sumie to nic konkretnie do tego modelu nie ma, tylko dopasowywanie od innych. Jak pytałem w salonie Kymco o nowy motocykl 125ccm, to sprzedawca powiedział: " w tej cenie można kupić Suzuki GN125 i go fajnie na chińskich częściach odremontować", normalnie szczęka mi opadła.
~eres: A z czego ma żyć portal, jak nie z reklam? Na tym portalu są zarówno artykuły o pojazdach produkcji europejskiej, +/- japońskiej, a także chińskiej, także coś masz z oczami nie do końca. Przedstawiciele dystrybutora ciekawe…a możesz mi powiedzieć, jakiego dystrybutora pracuję, bo może powinienem zacząć pobierać z tego tytułu wynagrodzenie?
Chyba trochę rozumiem kolegę eresa. Oglądam z ogromnym zaciekawieniem konkurencyjny portal motocyklowy i tam, poza testami nowych sprzętów od dystrybutorów, jest sporo testów starszych motocykli - jak mi się wydaje - dostarczanych przez sympatyków portalu. To bardzo fajna formuła, przy której nieco zanika wrażenie, że jest to jedna, wielka reklama. A i tak jest, bo z reklam portal żyje. No i test starszych modeli jest ciekawy dla sporo większej części widzów, większości nie stać na nowe sprzęty.