Olej przekładniowy Kymco 4t

Witam !
Mogę wlać takiego oleju do Kymco Super 8 4t do przekładni ?:

Jest to olej Carlube ATF-Q3 Dexron III, olej do przekładni automatycznych.

Mam duże ilości takiego oleju, używany do sprzętu budowlanego.

http://olejshop.pl/carlube-atf-q3-dexron-iii-plyn-transmisyjny-atf-q3-iii-05l-p1370.html

Spokojnie możesz wlać ten olej.

Dziękuję za odpowiedź, poczekam jeszcze na jedną w celu 100% pewności :)
Mogę wlać trochę za dużo, czy lepiej tak jak ma być ?

Ten olej jest dobry, czy lepszy będzie taki typowy do przekładni skuterowych ?

Lej tyle ile ma być. Olej o specyfikacji dexron III przewyższa normy zalecane do przekładni skuterów.
Jeśli mimo to masz obawy co do tego oleju, możesz również zalać przekładnię motocyklowym olejem silnikowym, którego używasz do silnika 4T, zawsze zostaje po wymianie oleju silnikowego ;)

U mnie nic nie zostaje oleju silnikowego ;P Mam parę motocykli powyżej 125 i oleju wchodzi ;)
Zalałem już tym olejem(ATF).

jest duże prawdopodobieństwo że poleci uszczelka

Jaka uszczelka, i z jakiego powodu ?

Spuściłem cały olej+przedmuchałem, tak, że wyszedł prawie cały staqry olej i wlałem 2,2 setki nowego oleju, ale na tej śrubce od wlewu olej się nie pojawił - dolać jeszcze ?

Nie lej oleju przeznaczonego do przekładni automatycznych, bo jest za rzadki, a już na pewno nie silnikowy! Używaj tylko W90 (np. 80W90).

Kisiu1981 napisał:

Nie lej oleju przeznaczonego do przekładni automatycznych, bo jest za rzadki, a już na pewno nie silnikowy! Używaj tylko W90 (np. 80W90).

Kisiu nie mąć chłopakowi w głowie.

AraS zalej tym ATF D-III który posiadasz i nie słuchaj że jest rzadki, bo dexron III przewyższa normy olejów 80W90. Że jest rzadki to nic, taki ma być. 80W90 pod wpływem wysokiej temperatury też robi się rzadki, a użyty w automatycznej skrzyni, przy takich siłach nacisku i temperaturze jaka tam panuje, byłby rzadki jak woda.
Motocyklowy olej silnikowy 4T również nadaje się do przekładni skutera. Niezrozumiałym jest kupować inny olej do przekładni jeśli do silnika używa się motocyklowy olej, który i tak zostaje po wymianie.

Włałem już ten olej.

A jak jest z tym stanem oleju, o czym pisałem wyżej ?

Na obudowie przekładni powinien być napis ile wchodzi oleju, zwykle poniżej 200ml.

AraS napisał:

Jaka uszczelka, i z jakiego powodu ?
Spuściłem cały olej+przedmuchałem, tak, że wyszedł prawie cały staqry olej i wlałem 2,2 setki nowego oleju, ale na tej śrubce od wlewu olej się nie pojawił - dolać jeszcze ?

nie dolewaj już

0.18l mam napis. Ale czytałem też, że poziom powinien być takie, że ma się wylewać z wlewu. Tak samo mam w instrukcji od tego motoru:

No tak, ale skoro wlałeś 220ml to nie dolewaj, bo już jest za dużo.

Mam pytanie w zakresie oleju przekładniowego do Kymco Agillity 50 4t. W instrukcji jest napisane aby przy wymianie wlać 90 ml oleju przekładniowego więc tyle wlałem. Jedyne co mnie niepokoi to fakt, że jak włączyłem filmiki dotyczące wymiany oleju przekładniowego w skuterach to na każdym z filmów po odkręceniu śrubki kontrolnej olej się wylewa, a u mnie po wlaniu tych 90 ml olej się nie wylewa. Pytanie brzmi czy powinienem go jeszcze dolać? W instrukcji jest napisane, że stan oleju przekładniowego powinien być na równo z wlewem (tak przynajmniej zinterpretowałem rysunek, który znajduje się w instrukcji) ale wiadomo jak to bywa z instrukcjami - wolę zapytać ekspertów :D