Olej 2T.

Siema. Pamiętam był gdzieś taki temat, ale nie mogłem znaleźć :frowning:

Zawsze lałem olej Esso fullsyntetyczny… tzn. na odwrocie było napisane że olej oparty na technologii syntetycznej.

Ale że była niedziela, olej się skończył i chciałem polatać to kupiłem z Orlena za 15zł …
Zrobiłem na nim z 100km, może trochę więcej… ale od jutra znów chcę wrócić do ESSO. Czy może coś się przez to stać ?

nie nic się nie stanie przez taki krótki czas. Ale lepiej nalej jutro tego lepszego.

tylko lepiej nie mieszać tych olejów, chociaż to i tak by się nic nie stało. Gorzej jakbyś ciągle na tym za 15 zł jeździł :wink:

krzysiek508 napisał:

Gorzej jakbyś ciągle na tym za 15 zł jeździł



pierdolenie o szopenie :) Ja latam od kiedy pamietam na orlenie za 15 zł a teraz na jakims specjalu, nie zaunwazylem żadnej roznicy pomimo tego ze bardziej kopci i jest o polowe tanszy :)

Ja roxem wypaliłem 2 litry Orlena semisyntetyk za 12zł i ciskał dobrze. Teraz śmigam na castrolu bo do rski koleś mi dołożył 4 pełne butelki więc leję.

bez kitu , ten orlenowski jest zaje.bisty , i mozesz mieszać wszystkie oleje , full , pół syntetyk czy nawet mixol,

ten olej z orelenu to półsyntetyk tylko tańszy bo Polski , nie płaci się tak za firme itp


i nie ma znaczenia jeżeli jeździęłs cały czas na gorszym i przerzucisz się na lepszy , to tylko 50 cc i w dodtaku 2t i w ogóle nie opłaca się lać żadnego full syntetyka , chwalą że taki zaje.bisty , owszem ale seryjny silnik nie ma aż takich wymogów , full syntetyk mozesz lac do evo :slight_smile:

wrona napisał:

mozesz mieszać wszystkie oleje , full , pół syntetyk czy nawet mixol



Ch*j z waflem !

Jak będziesz jeździł na pół syntetyku a po jakimś czasie przerzucisz się na pełny syntetyk to Ci się może silnik rozszczelnić, a nie "możesz mieszać" ...
Struktura tych olei jest inna przez co właśnie silnik i uszczelki cośtam się robi nie pamiętam dokładnie już teraz bo dawno o tym czytałem dość.

RudY napisał:

Jak będziesz jeździł na pół syntetyku a po jakimś czasie przerzucisz się na pełny syntetyk to Ci się może silnik rozszczelnić, a nie "możesz mieszać" ...



Chuj* z waflem x2

jeżeli juz oglaasz TV czy gdzie kolwiek indziej to usłyszałes to dowiedz się o jakie silniki chodzi , w tym wypadku głowne znaczenie ma to że to jest 2t

w 4t jak jeździsz na kiepskim oleju to zbieraja się opiłki itp itd , a jak zalejesz zajebistego to on to wszystko wypłucze i nie dosc że to nie wyleci przez wydech tak jak przepalany olej w 2t tylko będzie dalej pływać w misce i robić jescze większy burdel... a w 2t możesz mieszać ile chcesz i kiedy chcesz , tam się nie ma co rozszczelnić to raz a dwa , nawet jak przerzucisz się z mixolu na full syntetyk i zacznie ci wypłukiwać te pyłki to co obrót wału stary przepalony olej wylatuje przez wydech i z paliwem przychodzi swieży , a nie że jest smarowene cały czas tym samym zasyfionym olejem jak w 4t

Nie no ogółem ten Esso tylko 5zł droższy a z tego co czytałem to z fabryki Mobila…

Też leje orlena za 15zł ale do Hondy …

Do NRG po remoncie wole troszkę dołożyć… A poza tym na ESSO mniej kopci:)

No to uj z waflem bo bardzo możliwe, że chodziło tu o przekładnie(skrzynie biegów) hmmm :roll:

http://www.ekonaft.com.pl/mobil_last/samochodowe-esso/n04_motocykle/full-esso2tspecial.htm taki leje…

To full czy semi ?