Witam Wszystkich chce ograniczyć prędkość.
I mam pytanko jak zamontować to ?
i potem jak ustawić na 40km ograniczenie?
http://allegro.pl/ogranicznik-predkosci-2t-4t-skuter-quad-tzr-rs-i1438010356.html
moduł taki mam na 4 piny
http://allegro.pl/odblokowany-modul-cdi-inca-sprint-okazja-i1462535916.html
Nie lepiej coś takiego: http://skuterdoktor.pl/advanced_search_result.php?keywords=blokada+obrot%F3w&x=3&y=1
no dobre:) ale może coś tańszego? lub instrukcja jak zamontować tamto co podałem.
Najprawdopodobniej (z mojego rozumowania) ogranicznik montuje się na kablach idących z modułu do cewki zapłonowej. Potencjometrem ustalasz ile impulsów ma przechodzić przez blokadę, a więc ustawiasz ile zapłonów na minutę/sekundę ma dostawać silnik. Alternatywnie może być on montowany przed modułem - na kablach idących z impulsatora/czujnika Halla - wtedy blokada oszukuje moduł mówiąc mu, że wał kręci się wolniej niż jest w rzeczywistości, przez co ogranicza ilość generowanych zapłonów. Co do różnicy w montażu przed lub za modułem nie mam pojęcia :P.
Ogólnie patent jest o tyle głupi, że w 2T na każdy obrót wału przypada zapłon, a w 4T też jest zapłon co jeden obrót, ale dopiero co drugi zapłon zapala mieszankę (jeden jest ślepy). Tak więc jeżeli urządzonko by miało za małą możliwość regulacji, to 4T zdławi 2x bardziej niż 2T 8O.
aha dzięki za informacje:)
gościu na allegro odpisał mi ze pod lancza się
miedzy inpulsator a moduł zapłonowy
i pod mase
a ktury pin jest od impulsatora w module?
Ten podpisany jako "EXT" na schemacie.czyli jak trzymasz moduł regulacją do dołu to ten na górze.
a w tym module który pin od impulsatora? moduł od incy sprint 4T 50cm3 nie mam schematu:(
Odświeżam może ktoś wie coś więcej na ten temat też się na tym zastanawiałem ??
Ja będę montował to :) na dniach może hm 4.03.2011 lub 10.03.2011 jak ciepło będzie:) na + a schemat mi wytłumaczył dziadek magister inżynier elektryk:) to chyba nie walnął się:) jak coś napisz na gg lub e-meil podaj swój to wyśle ci zdjęcie schematu mówił ze się podlancza pod Generator bo on wytwarza prąd i pod masę pojazdu czyli na ramę konstrukcji a nie cewka zapłonowa tam możesz zjarać instalacje jak podłączysz
Nie próbowałem tego ale kusi mnie żeby sprawdzić:
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=56517