Ogar 900 R - mała skucha...

Witajcie!
Tracę już nerwy do Mojego Ogara 900 R z 2011 roku.
Przejechalem 3000km
Dwa razy zgasł na wolnych obrotach w garażu i już nie odpalił
Męczyłem się już z tym pare dni ale nadal nie wiem co jest grane.
Ogar nie ma iskry, na 3 modułach <w tym sprawny orginalny>
zmienialem kable, fajki, i świece, nadal nic..
nie wiem już co to moze byc, bezpieczniki całe...
o co kurde może chodzić ?
Dzięki z rady !

a sprawdzałeś akumulator ?

ho ho kto to zajrzał na forum :p
może prądnica zdechła

witam kolego wymień cewkę wysokiego napięcia cewki się bardzo psują

Więc :
Aku naładowany na full.

Madi, ja forum czytam często i tu zaglądam ale jakoś nie było czasu się udzielać ;d
Prądnicy nie sprawdzałem , a cewkę wysokiego napięcia zmieniałem, nic to nie dało....
Dzięki Panowie będę walczył.

A kabel od masy przy ramie Ci się nie urwał przypadkiem?

Masa jest, bo przykładałem żaróweczke <12v> do plusa przy stacyjce, a minusem do ramy i się paliła normalnie.

To skoro nie ma iskry a moduł i cewka są sprawne to pozostają impulsator albo kable między nim a modułem.

Kable sprawdzę, a jak mogę sprawdzić impulsator ?
Kupić cały iskrownik ?

Kupujesz sam impulsator i wymieniasz http://allegro.pl/quest-wilga-vapor-impulsator-zaplonu-i1996075060.html . Pewnie dałoby się go sprawdzić podłączając miernik i przesuwając magnesem nad impulsatorem, wydaje mi się że powinien się opór zmieniać, ale elektrykiem nie jestem:D. A kable sprawdzałeś wzrokowo czy nie są przerwane czy miernikiem?

wzrokowo ale wpadne w sobote dopiero z elektrykiem - kolega wiec mnie nie skasuje ;D
wezmie miernik i będzie szukał, a taki impulsator będzie do mnie pasował nie wiesz?
Bo to nowe moto w sumie, i jeszcze nie ogarniam go.
Dzięki wielkie za podpowiedzi !

Sory nie doczytałem opisu. jak nie kable to impulsator ?
iskrownik cały raczej nie padł

Witajcie :D
Znów problem, wymienilem cały iskrownik, moto pali, lecz strzela,kicha i prycha... wogóle nie ten dźwięk motorka, nie wkręca sie na obroty, i nie ma mocy żeby jeździć za bardzo.
czyscilem gaznik, i musiałem zmienić modól, bo na odblokowanym nie ma iskry, chociaż wcześniej na nim jeździłem. - wsadzilem seryjny zablokowany. co to moze byc?
bo ja juz nie wiem.