Odblokowanie - Romet 700.

Na razie założyłem sportowy moduł no i z 40 zrobiło się 50-60 z bólem. Jakie jeszcze mam blokady ? Do 50 skuter rozpędza się bardzo szybko, do 55 wolno a do 60 tylko z górki. Do tego przy prędkości 55-60 słychać że dostaje wysokich obrotów i zaczyna się trząść. Próbowałem zdjąć blokadę z filtra lecz wymagana jest regulacja gaźnika bo na wysokich obrotach gaśnie, jakby ktoś mi wytłumaczył jak to zrobić to będę wdzięczny :)

Zobacz w gaźniku np pod dekielkiem

Sam miałem kiedyś podobny problem - po ściągnięciu "blokady" z filtr powietrza nie dało się wyregulować gaźnika... Jednak okazało się, że ta zwężka jest potrzebna, gdyż reguluje ona przepływ powietrza. Powinno się ją ściągnąć przy zmianie na większy cylek.

Więc radzę szukać blokad gdzieś indziej, np w: przekładni, gaźniku, tłumiku itd ;)

To 2T? Pierscionek z wariatora zdjałeś? Od tego się zaczyna.

Tak to 2T 4,4KM. Jeszcze wariatora nie sprawdzałem.

Kargulec - to pierwsza blokada, która się zdejmuje. Masz problem z odkręceniem wariatora?

lżejsze rolki i programowany moduł powinno dużo pomóc, osobiście odradzam takie zabawy bo silnik będzie zdrowszy bez tego, ale co kto woli, mój rometcik lata na 50 cylku i to 62km/h daje rade na prostej więcej mi do szczęścia nie trzeba póki co.

Nw. czy odkręcę wariator ponoć trzeba jakiś specjalny klucz.

Ja blokuję tłok i odkrecam zwykłą 16. Ot, wszystko. Ktoś mi powiedział, że blokowanie tłoka zkraca żywotność łożysk igiełkowych ale u mnie nic się nie dzieje. Zawsze można podjechać do mechanika samochodowego lub wulkanizatora żeby odkrecił ten pierwszy raz pneumatykiem, a dokręcić można po zablokowaniu tłoka. Nie trzeba tego robić ogromną siłą. To ma się tylko potem zwyczajnie samo nie odkręcić. Ja tak mam i teraz jestem w każdej chwili i w każdym miejscu w stanie rozebrać wariator. A jeździ, a dokręciłem lekko.

Ja do zablokowania wału używam śrubokrętu :D Po prostu blokuję nim koło zamachowe o ten cały blok silnika i tyle... Wiem, że jest to dość ryzykowane; ale jak na razie nie ma z tym żadnych problemów ;D

W wariatorze nie ma tulejki dystansowej :) wiec nie ma blokady.
Ja w swoim Romecie 700 wymienilem moduł na odblokowany, tłumik na laser x pro, filtr powietrza stozkowy i lepszy filtr paliwa. Rolki z 5g na 4g.i jedzie 62 więc kicha :(

Jakie wymiary rolek pasują do 700 ?

I jak myślicie lepiej zmienić rolki na 4g ? Nw. tylko jaki rozmiar. Czy kupić chiński zestaw tuningowy wario ?