Witam!
Mam pytanie dotyczące zmiany cylindra wraz z tłokiem. Zacznę od obecnych osiągów. Na chwilę obecną jeżdżę na seryjnym silniku. Nic nie wymieniane oprócz odblokowanego modułu i teraz śmiga mi 70-75. Znaczy, tyle pokazuje mi licznik, ale na radarach wychodzi 60-65. Mam pytanie czy jak włożę w niego cylinder o pojemności 80 (72)
1. To o ile wzrosną osiągi ?
2. Czy coś jeszcze będzie trzeba wymienić ?
3. O ile mniej więcej może wzrosnąć spalanie ? (teraz pali mniej więcej 3-3.5l/100km)
4. Warto kupić sportowy chiński wariator ? (mam okazyjnie do kupienia nowy)
Z góry dziękuję za odpowiedz. Pozdrawiam.
1.Prędkość max będzie od 80 do 90kmh
2.Wał konieczie przydałoby się od razu większy gaznik lub większą dyszę
3 Spalanie do 3,5 do 5l
4.Z cylindrem 72ccm opłaca się kupić ale od razu można kupić to : http://allegro.pl/tuning-sprzeglo-wariator-pasek-kelwar-skuter-4t-i2598748923.html po tym skuter pojedzie od 85-95km/h oczywiście wszystko zależy od regulacji rolek,gaznika,sprężyny i sprężynek
Dzięki Wielkie.
Fubu2PL, Wariator który podałeś jest naprawde dobry i wart swojej ceny, pasek bando to też jest full wypas jak za swoją cenę, sprzęgła nie widziałem na oczy to nic o nim nie powiem.
Osiągi to jak pociągnie 70km/h to będzie dobrze oczywiście przy o wiele lepszej dynamice niz 50ccm.
Spalanie nie powinno przekroczyć 3L / 100 km , hm, powinno być niższe niż 3L/100
w 2t nie polepszy osiagow a w 4t tak
Silnik 4t. Zapomniałem dodać.