witam mam rometa 727 ECO przerobionego tj. zmienione rolki na 8,5 grama zmieniony tłok i cylinder na 80 ( pewnie china) dysza 85 zmieniony na sportowy moduł
przysmiesza super natomiast v-max to 62 km-h ( dane z gps)
ok niech będzie myśle przed przerobką leciał 55 km/h no ale wolniej sie rozpędzał
sąsiad z miesiąc temu kupił identyczny skuter rok 2011 ( mój 2010) zrobił 400 km i przyjechał zapytać o blokady do mnie, ściągnąłem blokade ( blokada manetki) i przejechałem się nim - fakt rozpędza sie wolniej ale leci 60 na oryginale.... aż mnie załamało ...
ktoś na allegro sprzedaje taki sam model tyle że zmieniony cylek i tłok na 60cm - reszta seria , zapytałem go o v-max - odpisał że ok 75- 80 km/h
oczywiscie wszystko robione w serviszie nie samemu regulowany gaźnik itp
no to ja sie pytam co jest z tym moim egzeplarzem WTF ?? coś wysiadło ?? czy jak ?? skoro seria 50 !! idzie tyle co moja 80 !!
az tak by chyba nei kłamał np w moim egzemplarzu pokazuje idealnie tyle samo co GPS co do kilometra ... niemniej jednak zastanawima sie może coś gaźnik popsuty albo rolki za ciężkie ;O na otwartej pokrywie oglądałem i wariator wypycha pasek do końca...
To że skuter nawet z większym cylindrem nie chce jecahć więcej niż 65km/godz to nic niezwykłego. Zapewne fabryka zamontowała przełożenia, takie że szybciej nie pojedzie.
Wiem po sobie, że wymiana cylindra na 80 (72) daje tylko lepszą dynamikę, vmax się nie zmienia a jeśli w niektórych przypadkach to bardzo mało 3-5 km/h.