Nsr 125 vs. Rs 125 vs. Dt 125

Witam mam problem wszystkie 3 motory(nsr,rs,dt)podobają mi się !! I muszę jakiś wybrać! Co byście mi polecili. ?? Który jest wygodny mnie awaryjny?? Spalanie mnie nie obchodzi :mrgreen:

człowieku, zastanów się gdzie będziesz jeździł, jak jeździł…

bo DT i RS to niebo,a ziemia

tyle to ja też wiem :smiley:

U mnie są lasy,pola,łąki. I też sa ładne drogi :-x

Ale wolisz jazdę po asfalcie czy raczej wolisz powariować w terenie …
zastanów się sam gdzie chcesz jeździć i wybieraj sobie między RS a DT :sunglasses: NSR nie bierz :stuck_out_tongue:

No kur*a >_<
My mamy Ci powiedzieć czy wolisz teren czy asfalt ?!

Zastanów się i już będziesz wiedział … bo co do awaryjności to w obu jest znikoma (NSR nie polecam także :P)
RS jest mocniejsza niż DT …

najlepiej by było jakby DT w SM ,ale nie wiem czy były takie 125(Rudy pewnie wie :smiley: )

Adverion napisał:

NSR nie bierz :-P




niby dlaczegoś? Jest ona najmniej awaryjna...

A to tylko takie moje zdanie … Ja bym jej nie brał … powiedzmy że nie trawie jej :roll:

RudY napisał:

RS jest mocniejsza niż DT …



Jeśli kupuje urzywkę to też dużo zależy od stanu silnika…

Dt w SM są, ale raczej tylko nowe modele. Te po 2004r. Szukaj na allegro.

  1. Jak już Kowal powiedział … tylko powyżej 2004r.
    2. Mi osobiście NSR też się jakoś nie widzi
    3. SM to znów jeszcze inny styl … no ale siedzi się tak samo jak na enduro

http://www.allegro.pl/item865202784_yamaha_dt_50_70_r_sm_tuning_okazja.html
O tu jest fajna stunt cipa…
Tylk oszkoda bo 50/70 a nie 125 :-/

Takie małe OT:
na pewno będzie miała 20km ta z linku <hahaha> :d

No to akurat haczyk na lamusów :stuck_out_tongue:

Oo ta też fajna : http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&amp;id=M1616560

Dt tak jak powiedzieli teren glownie SM nowe modele.
Ale powiem cos o nsr. Niby slabsza od rs ale nsr pali 5-6l czyli prawie polowe mniej od rs a osiagiż 15km/h srednio mniej bo te 160 poleci. Wiec ja bym bral nsr. Ladne, mało awaryjne i dosc mocne :slight_smile:
A o rs adverion powiedzial co mial :wink:

Danielson napisał:

Ladne, mało awaryjne i dosc mocne :)



Ładne ? to kwestia gustu ... :-P
Mało awaryjne ? zależy na jakie się trafi ... można trafić na taką co się nie będzie psuła a można trafić na taką co będzie się nonstop coś sypało..
Dość mocny? No moc swoją to to ma bo w końcu 125 2T więc jest git 8-)

Adverion napisał:

Mało awaryjne ? zależy na jakie się trafi ... można trafić na taką co się nie będzie psuła a można trafić na taką co będzie się nonstop coś sypało..



To pojechałeś... tak można o każdym sprzęcie powiedzieć :P

właśnie mi o to chodziło… więc nie powinno się pisać że mało awaryjne… chyba że się mówi o nowych lub prawie nowych a NSR już dawno z produkcji wyszło…

Danielson skąd masz informacje że Nerka pali 5-6? Wiesz kumpel miał no i przy częstszym odkręcaniu manetki pali koło 8 czyli jak normalny odblokowany 2 suw 125 :D…

Kumpel ma na 50 zar. I jak cisnie ale nie do czerwonego to mu pali 6 gdzieś max :slight_smile:

Poleciłbym DT 125 supermoto, części masz w od zarąbania :slight_smile:

Ścig (nsr,rs) czy enduro (chodzi o siędzienie - dt), to zależy od Ciebie: czy będzie Ci wygodniej jeździć na leżąco jak w ścigu, czy jak na enduro.

Jeszcze zobacz Aprilię MX 125 supermoto, tylko ich mało jest.


Jeśli zraża Cię spalanie w tych wszystkich motorach (nawet 10l można), to popatrz za czterosuwami: polecane przeze mnie R125 (mmm…) i cbr 125 (łeee…).
Tylko, że w nich masz mniejsze spalanie (max. 3l) kosztem mocy ~140kmh max, 15KM