Nrg- brak mocy, przerywa

witam kupile za grosze nrg mc3 ale do rzeczy odpala ladnie ma zalozony Dell’orto 17,5mm + Polini For Race 3 reszta seria i mam taki prolblem gdy odpali nie ma w ogóle sily mocy jedzie max 20 i zero mocy jak na nozkach go rozkrece to wejdzie na duze obroty ale co chwile i tak przerywa czego to winaż/ regulacja rolki gaźnik bo nie mam pojecia

przeczysc gaźnikl wyreguluj dysze przeczysc a moze tez byc wina pierscieni stare piersze gaźnik przeczysc

zgadzam się z kolega przedemna kumplowi robilem katane (4 lata stala na gardenie) miala tak samo jak ty po wyczyszczeniu gaźnika bylo trochę lepie a po założęniu wiekszej dyszy i pożadnej regulacji polecial 90km licznikowe :smiley: wiec milej zabawy :smiley:

Polini For Race 3 do serii ? ee ten wydech wywal bo za mocny jak na serie…
przeczysc gaźnik i sprawdź kompresje poniewaz wydech mogl wyjechac pozadnie cylinder

jakl przez wydech moglo wyjebac pierscienie i tlok???

jakl przez wydech moglo wyjebac pierscienie i tlok????



polini for race przy seryjnym cylku...Za micny wydech do tego cylka. On zaciera cylki po 1000km :roll:

Dokładnie może koleś widział w jakim stanie jest cylinder i dla tego tak tanio kupiłeś :confused:
Po 1 sprawdź kompresje, zapewne jest bardzo słaba i trzeba będzie szlifa robic…

Oj chłopaki, chłopaki…

Wydech nie ma nic do cylka! jedynie może ograniczać jego osiągi, przez zbyt małe światło. Jak ma sportowy wydech, to po prostu ma większe światło, czyli ma mniej obciążony cylek. To nawet lepiej dla silnika. A już na pewno nie wpływa to na to, że jedzie 20kmph, no chyba, że jest zapchany…

Jak na moje, to po prostu nie ma kompresji…

Zobacz świece i przewód do niej, może od tego przerywa Ci zapłon… Trzeba zaczynać od najprostszych rzeczy :stuck_out_tongue:

jacob555, jeśli piszesz o wydechcach w 4T to ok a jak o wydechach w 2T to wtedy jest bzdura na szynach marchewką popychana :stuck_out_tongue:

W 2T wydech to podstawa to on w główniej mierze daje osiągi silnika i nie mam na tym że im grubsza rura. Im cieńsze jest w tej części którą się przykręca do cylindra tym ciągnie z niższych obrotów wtedy się patrze na długość i pojemność komory rezonansowej ale już nie pamiętam jak dokładnie… Ale w wydechu 2T znaczenie ma każdy milimetr długości szerokości i pojemności!!

Oczywiście siwy_fact, ale w każdym przypadku sportowy wydech nie powinien raczej zaniżać osiągów serii… Jedynie odwrotnie :wink: