Witajcie mam otóż pewny problem , kupiłem sobie nowy mocniejszy silnik 4t 100 ccm ( 9 koni), w tym gażnik oraz moduł NARAKU sportowy odblokowany ;) Zamieniłem stary 50 ccm silnik na nowy 100 ccm , wszystko przełożone . Na poczatku uruchomiłem moc posiada ogromną wyczułem po przejechaniu nawet z drugą osobą :) Dobra wyjechałem na ulice a tu muł jak nic 20-30 km/h max . zdjąłem tłumik nadal to samo ;/ Zdjąłem obudowe filtra powietrza i normalnie odżył ;) Lecz tak z 50/60 km/h max ;) Okay tłumik założyłem i filtr powietrza także lecz tu wyjąłem taką mała rurke co zmniejszała dawke powietrza i jedzie skuterek normalnie 50/60 km/h max . Pojechałem do znajomego wyregulowaliśmy gaźnik tzn dawke itd , lecz teraz momentami jest lepiej jedzie tak pewnie do 50 km/h potem zalezy od drogi czasami 60 a nawet jak bujnie to 65 - 70 km/h lecz to wyjątek i ciągnie do tej prędkości bardzo wolno jakby chciał a niemógł i pomysły się skończyły co tu by mogło być ? Silnik nowy na dotarciu przejechane około 50 km dopiero . Wiem cisnąć go aż tak też niemożna lecz zdziwił mnie fakt że tak wolno , dzwoniłem do kolesia od silnika i to samo powiedział że silnik powinien odrazu cisnąć . Brakuje pomysłów co tu może być przyczyną ? Okres docierania ? Brak jeszcze dobrej kompresji ?
Jeżeli cały silnik jest nowy, gaźnik i moduł odpowiednio dobrany, to winowajcą może być albo elektryka (słaba iskra, cewka nie nadąża) albo przeniesienie napędu, które nie przenosi odpowiednio moc na koło.
Tak dokładnie silnik jest cały nowy , oraz zapomniałem dodać w komplecie była już świeca oraz nowa cewka , więc to raczej bym wyeliminował :) A co do napędu to co byś stawiał ? Chociaż to też bym wykluczył bo skoro silnik kompletny sprzedają to i to musi być sparowane ...
Po sobie wiem, że taka drobnostka jak odpowiednie rolki potrafi zdziałać cuda. Kolejna kwestia, to pasek. Zdarza się, że w fabrykach dają inne części aniżeli zaprojektowano. Jaki masz kolor świecy?
Powiem ci tak kolor świecy mam ogólnie od paliwa ;) Wygląd po pierwszym odpaleniu silnika , bo teraz po jazdach to niewiem . Jeśli chcesz mogę zrobić fotke ?
Fotki nie musisz robić, wystarczy, że sam sprawdzisz jej kolor. Jeżeli jest kawa z mlekiem, to znaczy, że mieszanka jest prawidłowa, czyli winowajcą nie jest gaźnik. Wszelkie odstępstwa będą oznaczały złą mieszankę.
Tak bardzo odchodząc od głównego toku myślenia
A w kwestii AC/DC dobrze masz dobrany moduł do magneta ?
Po mojemu regulacja a jak nie to kwestia AC/DC
Hm co do modułu powiem ci że ten co dostałem to po podłączeniu gorzej chodził niż ten mój Naraku ;)
zmień gażnik albo dysze pewnie siedzi od 50 i niema mocy lub sanie się zawiesiło i nie wchodzi w obroty . ale najpierw ustaw zawory
na pewno czekał 5 lat na tą porade.
Hehehehehehehe