Witam dwa dni temu zalałem nowy olej silnikowy 10w 40 semi synthetic i dziś odkręcam bagnet żeby sprawdzić olej jest taki rzadki jak woda i czuć benzyną olej czy to jest wina pierścieni
z dnia na dzień zipp robi się coraz słabszy
najprawdopodobniej to cylek wraz z pierścieniami oraz kompresja już nie ta
popsuty kranik podciśnieniowy. Typowa usterka
szef_ff napisał:
popsuty kranik podciśnieniowy. Typowa usterka
Jaki kranik podciśnieniowy? I Ty nazywasz się mechanikiem? Jeżeli kranik podciśnieniowy byłby zepsuty, to albo w gaźniku nie było by paliwa, albo było by go za dużo, i blokował by nadmiar pływak, w najgorszym wypadku paliwo uciekało by do filtra powietrza. Jeżeli nawet weźmiemy teorie, że paliwo zbiera się w cylindrze, to jakim cudem miało by przejść przez szczelne pierścienie, nie przytarty cylinder/tłok do miski olejowej?
Silnik do remontu - zużyte pierścienie/przytarty tłok/przytarty cylinder.
widać jak znasz się na budowie skutera... Dużo teorii, znikoma praktyka.
Zipp50- wymień kranik. 20 zł, 5 minut roboty i po sprawie. Olej oczywiście wymień na nowy.
izdebski- nie ma czegoś takiego jak szczelne pierścienie. NIE MA.
Dobrze, to według Ciebie jakimi przewodami, i którędy paliwo się przedostaje z popsutego kranika? Jeżeli powiesz, że przez nadmiar paliwa w gaźniku, to nie zapominaj, że gaźnik ma blokadę w postaci pływaka. Jeżeli przewód paliwowy byłby wepchnięty w odmę - zrozumiał bym.
zipp50 najprościej będzie odpiąć przewód podciśnieniowy z króćca ssącego, i zobaczyć, czy nie leci nim benzyna.
zipp50 najprościej będzie odpiąć przewód podciśnieniowy z króćca ssącego, i zobaczyć, czy nie leci nim benzyna.
leci benzyna i z odmy dym leci biały
Jak leci benzyna z przewodu podciśnieniowego to masz kranik do wymiany.
oczywiscie, ze awaria kranika a konkretnie uszkodzenie jego membrtany spowoduje przedostanie sie paliwa pod membrane i co za tym idzie sciekac bedzie do korcca ssacego. Dodatkowy objaw podczas pracy w przypadku tej ustrki to brak reakcji gaznika na regulacje i falujace obroty...
pozdr.