nie mam doświadczenia z jednośladami i mam dylemat. Moge kupic nowego x town-a albo dwu letnią xmax-a z prawie 7000 przebiegu od dystrybutora Yamahy. Cena w zasadzie jest taka sama. Co radzicie? W dużym stopniu chodzi mi o utrzymanie sredniej predkości z jaką ciągle może sie skuter poruszać. Mam do pracy 30 km i zamierzam przy sprzyjających warunkach jeżdzić na skuterze.
Bierz nowe Kymco. Kymco jest wyższą półką pojazdów tak jak i Yamaha. Kupisz używaną Yamahę to nie masz pewności ile będziesz musiał w nią jeszcze wsadzić. Mój skuterek też miał być bez wkładu a na tę chwilę po poprzednim właścicielu zostały tylko kartery silnika.
Dzięki za odpowiedz. Włąśnie o to martwie sie najbardziej, nie chcę żeby się okazało ze to niby Yamaha a skorzystam na tym tyle, że cześci będą droższe. Z drugiej strony myślałem sobie “Yamaha to Yamaha”. Miałeś może styczność z Kymco x-town?
Zastanawia mnie czy 13KM będzie jakąś sporą różnicą do Yamahy.
Z Kymco miałem i w sumie mam bo teraz to skuter kolegi i naprawdę, jeżeli serwisowałeś na oryginalnych częściach nie było żadnych problemów. Byłem nim nawet nad morzem (540km w jedną stronę) nawet się nie zmęczył Używka to zawsze spore ryzyko, ja po rozebraniu obecnego Zipp-a dojrzałem pospawany amatorsko wał i inne kwiatki. Używkę warto brać np. od kolegi bo znasz historię pojazdu. Od obcych nie warto.
Te 118km/h to mógł pokazywac licznik. Realnie to jeździ w okolicy 100-105km/h i nie ma opcji żeby przy tym trzymał niskie obroty. Tam nie ma nadbiegu. Jeżeli walił maxem to wariator miał na maxa otwarty i pasek na samej górze a obroty ile wlazło.
Natomiast wszystkimi 125 z CVT komfortowo jedzie się do około 80-85km/h a powyżej tego zaczyna się walka.
Xtown jest wiekszy niż Nmax wiec to kwestia troche komfortu a troche wrażeń estetycznych. Co kto lubi. Jakościowo Nmax jest lepszej klasy niż rozwiązania z Kymco ale te z Kymco też nie są takie ostatnie (XTown, Downtown, GrandDink…itd) to skutery sprawdzone w boju i bronią się doskonale.