Nowy cylinder airsal t6 i kompresja 7 co jest?

zamontowałem cyl z uszczelkami z kompletu wszystko szczelne mierze kompresje po montazu a tu 7 po odpaleniu i zagrzaniu 7,5 co za lipa kpie się lekko co jest czy pod cylindrem ma nie byc tej uszczelki czy coś

skuter piaggio sfera rst

a karter jest równy ? może nie jest w pełni równy lub któraś uszczelka jest pęknięta lub jeśli to możlwie to odwrotnie założona …

Adverion napisał:

a karter jest równy ? może nie jest w pełni równy lub któraś uszczelka jest pęknięta lub jeśli to możlwie to odwrotnie założona ..



karter ok był wczesniej polini sport 70 dopoki się nie zatarł kompresje miał 11 uszcelek nie da się odwrotnie załozyc bo nie pasuja inaczej (rozstaw szpilek ) chyba ze na druga stronę ale to nie ma znaczenia raczeją

koleś weź najpierw dotrzyj cylinder a potem sprawdzaj kompresje to będzie tyle ile powinno

no właśnie też racja :smiley: zapomniałem on tym :lol:
ale kurcze nawet jak świeży cylinder to mi się zdaje że powinien mieć więcej … no ale tak jak mówi janica94, dotrzyj jakieś 300km albo 200km i napisz wtedy ile jest kompresji

a ten airsal jest aluniniowy i ma jeden pierściń a polini jest w żeliwie i ma dwa pierścienie i dlatego miał większą kompresje

Nie dotarty to norma zrob 50km i zobacz. Choc mozliwe ze np nie dokreciles zbytnio glowicy ?

kop25, padłem ale nie powstanę bo nie mam powerade:P



Jakoś evo ma też jeden pierścień a mają kompresje bliską 20barów

blisko 20 barów :shock: dzięki za wiedzę :stuck_out_tongue:
Jedno pierścieniowy to jest dobra sprawa mniejszy opór i łatwiej/lepiej się na obroty wbija i na większe … jedyna wada to ze się szybciej ściera …

może trochę przesadziłem ale ma dużżooo :stuck_out_tongue: dużo więcej niż zwykły midracing jedno pierścionkowy :slight_smile:

siwy_fact napisał:

może trochę przesadziłem ale ma dużżooo :P dużo więcej niż zwykły midracing jedno pierścionkowy :)



podocieram zobaczymy chociaż ta podkładka pod cylinder ma z 1mm grubości i w dodatku długie swiece nie pasuja co za lipa

no to jak nie wiesz jaki żeś cylinder kupił :!: :-x przecież to oczywiste że nie wszystkie cyle mają te same świece :!:

Adverion napisał:

no to jak nie wiesz jaki żeś cylinder kupił :!: :-x przecież to oczywiste że nie wszystkie cyle mają te same świece :!:



jak kupiowałem nigdzie nie pisało ze krótkie teraz mam irydową i nie ma co z nia zrobić poza tym br9 jakie ma oznaczernie z krótkim gwintem?

podstawowe ma znaczenie bo z za długim będzie ci o tłok uderzać a z za krótkim mieszanka nie dostanie takiego zawirowania jak powinna

siwy_fact napisał:

podstawowe ma znaczenie bo z za długim będzie ci o tłok uderzać a z za krótkim mieszanka nie dostanie takiego zawirowania jak powinna



dziś przejechałem z 4 km i kompresja się nie zmieńiła postanowiłem dokręcić głowice i pomogło jest 8,5 z jaką siłą dokrecac głowice nie ma klucza dynamometrycznego ale dokrecam z wyczuciem chyba za słabo chociaż nigdy nie dokrecałem mocniej i było ok martwi mnie odstep tłoka w GMP jest ponad 1,2mm widzę po cynowym druciku

i co z tego że przejechałeś 4km?
jak dla mnie to o dużo za mało, prawie nic.

przez 4 km to on nawet się jeszcze nie pokapował, że w cylku siedzi i pracuje :stuck_out_tongue:

Zrób ze 100, 200, to wtedy pogadamy :wink: Jak dokręcać na wyczucie, to trzeba trzymać klucz dłonią blisko dokręcanej śruby/nakrętki, bo jak złapiesz za daleko i przesadzisz… gwint puści… :wink: Im bliżej trzymasz, tym trudniej to spieprzyć :wink:

Dywersant napisał:

Zrób ze 100, 200, to wtedy pogadamy ;-) Jak dokręcać na wyczucie, to trzeba trzymać klucz dłonią blisko dokręcanej śruby/nakrętki, bo jak złapiesz za daleko i przesadzisz... gwint puści... ;) Im bliżej trzymasz, tym trudniej to spieprzyć ;)



ok dokręcone uszczelke po cylinder dorobiłem bo seryjna 1mm grobości to była przesada ewidentna na nowej 0,5mm ma kompresje 8,3 mam tylko jedno zastrzezenie nowy cylinder a ma minimalna ryske na gładzi ledwo wyczuwalna paznokciem ciekawe jak się to skonczy po dotarciu...