Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, Pech chciał, że mój ojciec wie wszystko najlepiej i założył w pierwszej kolejności do Kymco Super 8 2T większy cylinder Airsal 70ccm (NICASIL). Powiedział, że tłumik nic nie da :/ . Oczywiście prędkość spadła na 3/4 manetki (więcej nie przekręcam bo niby docierany jest). Jest z niego teraz straszny muł. Wszystko seria, zdjęte blokady. Co zrobić żeby było przynajmniej jak na serii (nie liczę już na super osiągi)
PS. Stary cylek okazał się zatarty bo oczywiście mój przełożony po 30 km od nowości musiał jechać pod górkę w dwie osoby i zdjąć blokady na 280km :/ Przebieg to 3500km
Gaźnik był wyregulowany (jest kawa z mlekiem). Czy ten wydech będzie jako tako działał (czytaj lepiej niż seria): Giannelli Extra V2 Titanium (E) czy może dołożyć do Tecnigas TREK. Dodam, że reakcja na gaz jest bardzo długa. Napędu nie regulowałem. PS Może większa dysza pomoże lub gaźnik?
@edit: przed zmianą cylindra założona została mocniejsza sprężyna dociskowa (zwiększył się nieco v-max i płynność) @2edit: Poczytałem trochę na innych forach i wyszło mi, że w pierwszej kolejności po zmianie cylindra należy wymienić gaźnik (seryjnie mam 12,5). Który lepszy (nie patrząc na cenę :D): http://www.racing-planet.pl/281309-gaznik-naraku-175mm-kymco-honda-sym.html czy http://czesci-moto.pl/p13448,gaznik-do-skuterow-honda-kymco-2t.html
Zmieniłem gaźnik na Naraku 17,5 z fabryczną dyszą 90 i jest znaczna poprawa - przy 3/4 manetki jedzie 60 km/h i nie ma muła przy przyspieszeniu. Jak dotrę do wyreguluję napęd to dam znać jakie mam ustawienia napędu (na pewno komuś się przyda)