Witam
Skuter honda x8r , wymieniony cyl ,wał ,łożyska, uszczelniacze. Skuter po złożeniu odpalił po paru kopach następnie pochodził ok 25sekund po czym zgasł. Przy następnej próbie odpalenia, odpalił po 20kopach. Po czym także zgasł, od paru dni staram się go bezskutecznie odpalić ale nie da się .
Iskra jest (mocna)
Kompresja jest
Paliwo dochodzi
Przy podlaniu pod świece także nie zapala
Przy odkręconym wydechu od czasu do czasu widoczny jest ogień z kanału wydechowego, a przy próbie odpalania od czasu do czasu strzela z wydechu.
jaką tam dysze maszł
85, a co ma dysza do tego? jak po wstrzyknięciu paliwa nawet nie zagada na sekundę
tak się pytam no bo co to może być.
chyba że włąśnie zapłon przestawiony jakimś dziwnym cudem, nie wiem
znowu obstawiał bym na membranki , przy membrankach jet taki efekt że nie odpala swieca mokra i iskre dostaje , i raz na jakiś czas strzeli w wydechu , w tym wypadku ,z kanału wydechowego bo nie ma tłumika
No ale podobno w skuterze nie da się przestawić zapłonu , hmm może moduł cdi no ale przecież daje iskrę. Membranki przepatrzę jeszcze raz dzisiaj ale 3dni temu były jak nowe co mnie bardzo zdziwiło.
żeby mieć 100% pewnosci przyłuz do ustr stronę od gaźnika i zaciągnij powietrze jak sa DUŻE opory to jest ok jak idzie powietrze lekko , to śmiećtnik
Cięzko idzie powietrze, przepatrzę teraz całą elektrykę ponieważ skuter nie jeździł ponad 1,5 roku stał w nieogrzewanym starym domu . Może coś zawilgło, przepaliło się albo coś, znajomy mechanik powiedział mi że to na 100% wina zapłonu.
chu.ja a nie wina zapłonu , wina zapłonu to mogła by być jak by był przestawiony a w kiblu nei da się go przestawić.
Ale może się uszkodzić moduł zapłonowy lub impulsator i daje iskre w nieodpowiednim położeniu tłoka
to sprawdź impulsator a potem modul
a moze przy skladaniu coś źle zrobileś , moze pierścienie źle zalozyleś czy coś.