Witam.
pękł mi pasek i muszę odkręcić wario próbowałem normalnie ręcznie kluczem,zablokowałem wszystko ładnie pięknie i nie dało rady się tego odkręcić więc stwierdziłem że by trza było odkręcić kluczem pneumatycznym więc pożyczyłem podczepiłem pod sprężarkę i za nic nie mogę nawet pneumatykiem odkręcić Jest na to jakiś sposób? odkręcam w przeciwną stronę do ruchu wskazówek zegara.Mam założony multivar małossi, proszę o pomoc z góry wieeelkie dzięki.
Pozdrawiam
ale że gwint poszedł?
gwint nie poszedł,nie mogę tej śruby odkręcić
A widać końcówkę gwintu? Może jest lewy i wtedy trzeba by kręcić w prawo żeby odkręcić.
tak widać
To sprawdź czy nie jest lewy.
bo jak się odkręca pneumatykiem to nie trzeba blokować?
Ja ostatnio też miałem taki problem. Pękł mi pasek i musiałem wario odkręcić.
Męczyłem się z wujkiem pół dnia nad tym i nic dopiero później z bratem odkręciliśmy a wystarczyło tylko puknąć młotkiem w klucz i już odkręcone
A pnełmatem powinno odkręcić, ale może za słabo ci kompresor bije do pnełnata
teraz wracam z garażu załatwiłem sobie nowy pneumat i próbowałem znów odkręcić kręciłem w obie strony i nic nawet się nie ruszył :evil: psikałem WD40 i nic ;/ jest jeszcze jakiś sposób na odkręcenie tego? sprzęgło jak teraz odkręciłem to leciutko i szybko a z wariatorem się meczę…
a do wymiany paska nie wystarczy czasem tylko sprzęgła ścicnąć ? …
Wino napisał:
a do wymiany paska nie wystarczy czasem tylko sprzęgła ścicnąć ? ...
Nawet jeśli wystarczy, to i tak trzeba coś zrobić z tą śrubą, bo nie ruszy tego wariatora :-)
Ta śruba jest zardzewiała jakoś czy nie?
Jeśli ma wymieni tylko pasek to niech odkręci dzwon ściśnie talerze i zdejmie sprzęgło z talerzami i niech tam założy pasek…
A jeśli się uprzesz i będziesz chciał odkręcić przeciwtalerz wariatora to idź popakuj na siłce a dopiero się za to bierz lub po prostu załatw sobie inną (większą/pojemniejszą) sprężarkę bo widocznie twoja jest za słaba lub podjedz do wulkanizacji i ci odkręcą a później dokręcą tylko nie tak mocno i w domu spokojnie sobie odkręcisz :roll:
ale ja i tak bym wziął drugą osobę do pomocy by blokowała przeciwtalerz a ja bym wsadził klucz i jakąś rurkę by przedłużyć i bym to odkręcił …
Siłka xD
Ja jak dokręcałem to gwint na wale zerwałem xD A zablokowałem śrubką z pokrywy przekładni
Jak ja wcześniej mocniej dokręcałem to mam teraz cały klucz pokrzywiony =/ i już 2 śrubkę bo w tamtej gwint zerwałem… a ta od dzwony jest praktycznie okrągła i odkręcić można ją tylko żabką … Ale już nie dokręcam tak mocno bo szkoda mi klucza popsuje i nie będę miał :mrgreen:
Masz tam może jakąś podkładkę sprężynową pod śrubą? Jak tak to może ona tak mocno trzymieć że nie idzie. ;/
już odkręciłem wziąłem pneumatem bawiłem się i jakoś poszło
tylko pasek założyłem i jak ruszam to tak niem rzuca co to może być?
dobrze założyłeś pasek i dokręciłeś wszystko??
no tak
Pasek nie jest zbyt luźny jak jest w pozycji “0”? Czyli na samym dole wario. Możliwe że masz za długi pasek.
pasek jest idealny