nie ma siły

Witam, mam yamahę aerox po tunie na racing. Mój setup to: cylinder MK sp2,wał RMS Racing,łożyska i zimmeringi s6 HQ teflon, zawór membranowy s6 VForce by tassinari, gaźnik s6 19mm BE, prosty kruciec oraz subframe, stożek MK, wario Hebo MG, pas Hebo kevlar, przekładnia malossi 12/44 sprzęgło oraz zapłon niestety seria wydech ninja street cup ale zmieniam na S6 PRO.

Mój problem polega na tym że skuter wo gule nie ma mocy :oops: Skuter ładnie pali od kopa za każdym razem ale gdy dodaje gazu nie ma wo gule siły ruszyć :cry: v-max też strasznie mały ok 60km/h nie wkręca się też na dóże obr dopiero po pewnym czasie ale tylko gdy tylne koło jest w górze jak jadę max się wkręci do 4-5 tys więcej nie idzie ;/ Silnik jest świeżo złożony i naprawdę nie wiem co jest :cry: bawie się z regulacja od około tygodnia i nic nie zrobiłem oraz wydałem kupę kasy na mechaników którzy tylko kasowali mnie a i tak nic nie zrobili. Nie piszcie że to od za słabego tłumika bo bez niego jest tak samo silnik też jest bardzo dobrze uszczelniony dodatkowo sylikonem temperaturowym zimmeringi nie przepuszczają bo sa nowe i kilku krotnie sprawdzane po złożeniu silnika jeden od strony zapłonu przepuszczał ale wymieniłem go.
Proszę o pomoc bo mam już dosyć wylewania kasy na mechaników i spędzania przy tym skuterze całego wolnego czasu :frowning: :frowning: silnik składałem od podstaw sam i to nie pierwszy raz. ogółem zajmuje się naprawą skuterów ale swojego już nie potrafie naprawić nawet wiele mechaników nie wie co jest :frowning: :frowning:
PROSZÊ O POMOC NA PEWNO SIÊ W JAKIŚ SPOSÓB ODWDZIÊCZÊ !!!

[ Dodano: 04-08-2009, 21:25 ]
Wie ktoś co to może być ??

pewnie regulacja napedu ?? albo źle przełozenia złozyłes

jak on siły nawet wystartować nie ma :cry: jakbym miał złe przełożenia to by słabo startował bo by nie miał mocy ale potem by cisnął jak głupi a on nic :cry: z regulacją się bawiłem i to długo i tak na logikę można pomyśleć że zakładają takie przełożenia małosi 12/44 do sporta i im lata a mi na racingu by nie latał…

wyreguluj napęd i będzie latał!!

gruby2503, a nie zostalo ci kawalek uszczelki starej po tamtym cylku między blokiem a cylindrem umnie tak bylo i nie mial wcale sily :slight_smile: sprawdź to :smiley:

Ein - doszukanie się nieszczelności w układzie dolotowym - lewe powietrze
Zwei - regulacja gaźnika
Drei -

gruby2503, a nie zostalo ci kawalek uszczelki starej po tamtym cylku między blokiem a cylindrem umnie tak bylo i nie mial wcale sily :slight_smile: sprawdź to :smiley:


Vier - Jazda na trzech rolkach dla pruby pracy silnika
Funf - Nowa świeca, kable wysokiego napięcia, fajka świecy
Sechs - Sprawdzenie cewki
Sieben - Życzę powodzenia ponieważ mojego rox’a regulowali 2 tygodnie w serwisie i już myśleli że to zaczarowany skuter i chcieli mi go oddać, wkońcu dali trzy rolki , miekkie sprężyny oraz zamontowali Nakaru Twist Control i wtedy zapierdzielał mi około 90-95 z górki

Ein-uszczelniony jest na maxx wszystko sprawdzałem
Zwei- gaźnik był regulowany na każdej dyszy od 80 do 110
Drei-kartery sa nowe i nie ma żadnej uszczelki starej czy coś
Vier-co to za różnica czy wstawię 3 rolki po 6g czy 6 po 3 gram ??
Funf świece mam nową kable i fajkę też
Sechs- sprawdzałem na innej cewce to samo
Sieben-chciałbym już w końcu pojeździć tylko żaden mechanik nie wie co jest :cry: :cry:

sprawdzałeś sprzęgło ? okładziny, centralka,pasek a i jak kompresja ? i może świeca od nowości była zepsutaż

czasem jest tak ze po złożeniu silnika jak się ostro da oleju przy składaniu przy pierwszym odpaleniu świeca się zabaka … dlatego zawsze przed odpaleniem kręce silnikiem bez świecy żeby olej uciekł :slight_smile: … a BALU też dobrze piszę … silnik jest żyleta a sprzęgło i dzwon nie sprawdzone …

Co do sprzęgła i dzwonu się mylicie bo jest nowe !! i jak morze byc zła kompresja na nowym cylku ?? olejem tylko trochę przy składaniu smaruje potem wszystko wyceiram !! na kilku świecach był sprawdzany i to samo… cały silnik jest nowy prócz waria i zapłonu !!!

lol ja to samo ma tylko ze bo 500 km na sporcie stage6 wysztko robiłem i nic nie pomogło jeszcze kupie sobie nowy kranik bo cos wydaje mi się ze jest zj****

Kranik mam git a po reszta co ma do tego kranik skoro paliwo jest w komorze pływakowej …

to czemu tak jest to ja niewiem wszystko się pie*** w tej malaguti ;/

gruby2503, a moze poprostu dlawi ci się ? :slight_smile: zobacz zawór membranowy czy się nie zatkał i zobacz czy dobrze moduł zapłonowy wpiołes :slight_smile:
a moze ci moduł padł mojemu kumplowi na polini tez nie mial siły skuter póki nie założył odblokowanego modułu
i jeszcze możliwe że za słaby wydech masz :slight_smile: i przez to nie ma mocy i nie moze się wkrecic :smiley:

zawór nie zatkany moduł dobrze podpięty… Wcześniej miałem zrobionego go na full sporta i było git normalnie silniczek chodził no ale padł mi zawór membranowy postanowiłem kupić nowy ten s6 VForce zanim przyszedł zawór miałem kupca na cylinder DR evo więc sprzedałem i kupiłem cylka na racing MK SP2 kolejno do wymiany poszedł wał i łożyska przeciwtależ waria Polini air speed pas hebo kevlar przełożenia malossi 12/44 prosty króciec subframe gazio s6 be 19mm… jeszcze kupiłem kolektor momentu obrotówego polini evo taki: link tyle ze do minarelli mam zamiar jeszcze kupić wario polini evo i to założyć na razie mam seryjny kolektor wsadzony…

Silnik był składany dopiero gdy otrzymałem wszystkie części cały jest nowy prócz waria i zapłonu. Musiałem jeszcze kupić kartery ale z roxa 2008 więc są jak nowe naprawde nie wiem co jest :cry: pojeździłem przedchwilą trochę i wykręciłem świece zobaczyłęm że jest mokra więc nie przepala :cry: miałem dysze 110 założyłem dysze 92 no ale dostaje za mało paliwa muszę kupić i zobaczyć na dyszy 102 skuter wo gule ma problemy z wkręceniem się na obroty nie wiem dla czego i nie ma siły… jak miałe zrobionego go na full sporta po lekkim przekręceniu manety (na tym wydechu) wskakiwał na wysokie obroty tak jak na tym filmiku: link
teraz wkręca się gorzej niż seria :cry: naprawdę nie wiem już co robić jak koło jet w górze i dam mu full manete to się powoli wkręca ma problem z wejściem na wysokie obr próbowałem też manetkę przekręcać powoli ale tylko gorzej żeby pojechał choć kawałek muszę mu dać na full manete naprawdę nie wiem już co jest proszę o pomoc zapewniam odwdzięczę się

ale z sporta na racinga jest różnica i ten wydech nie pozwala się wkrecac poprostu tylko to moze byc przyczyno jak wszystko tam jest dobrze …

zadam kilka pytań jaki jest filtr powietrza ?
dysza 95 powinna być optymalna
kto skłądał ten silnik wał lekko pracuje może łożyska źle wbite i opór stawiają
nie grzeje się zbyt mocno na krótkich odcinkach?
może dysza prztkana w gaźniku
iglica na którym rowku myśle że powinien być drugi od góry maxymalnie
mokra świeca moze byc kilka powodów wypadanie zapłonów i za bogata mieszanka lub za mało powietrza przejedz się bez filtra

umiećn swieca jest sucha w ogóle nieiwem co grane jedziel zajbeiscie bo chwile strasznie zaczolo przerywać

[ Dodano: 06-08-2009, 15:36 ]
a dysze mam 80 i 74 tak samo chodzi ;/

[ Dodano: 06-08-2009, 15:36 ]
nawet bez filtra tak samo bez sil

czy przy składaniu silnika tłok został umiejscowiony strzałką do dołu ?

[ Dodano: 06-08-2009, 15:52 ]
aha i sprawdź jak dokręcona jest głowica bo koledze jak zlozylem silnik to się uwziol ze on glowice przykręci i ukręcił szpilke … skuter jeździł przez 2 dni a potem nie miał sily nawet ruszyć

Umnie jest rozwalony moduł brevveto i nie chodzi dysza elektroniczna w gaźniku ;/ i mam okolo 600 zl w plecy bo juz kuwowalem 3 tys temu taki ;/.