Jestem tu nowy więc Witam wszystkich bardzo serdecznie:) w garażu mam quada 250 i stoi trochę nie używana yamaha neo’s, skuterek był kiedyś jeżdżony ale go zatarłem lecz naprawiłem i od tamtego czasu jest bardzo mało jeżdżony, ponieważ ledwie wyciągnie 60 a mocy to już prawie nie ma :evil: bardzo lubię stunt :mrgreen: i chciałbym do tego przeznaczyć mój skuterek;p stad moje pytanie co w nim wymienić na jakie części firma itp. kasę to tak mam około 2-3 tysi. (nie chce komentarzy to sprzedaj tego i dołóż te 2- 3 tysiące i kup roxa lub cos innego chce neosa stuningować i koniec . :lol: ) widziałem ostatnio zestaw stage6 wał cylinder wydech itp. za 1499??? co proponujecie żeby w nim zrobić żeby miał tego kopa do stuntu:)??
chcesz jeździc nim na kole tak ??
to ma propozytcje , ÆWICZ
żaden tuning ci nie pomoże , skoro jest taki mega zamulony to znaczy że coś jest nie tak , bo smiało na seryjnym neosię można jeździc na kole , napraw go i katuj , to jedyne rady jakie możemy ci udzielić , w tuning mozesz zacząc się bawić jak ogarniesz go w serii , i wieksza moc przydaje się to jebitnie szybkich gum przeskoków itp a do tego ci jescze daleko
ale ja umiem na kole jeździć wcześniej jeździłem ale teraz już jest za słaby więc chce mu zmienić tłumnik i sprzęgło i co tam jeszcze jest, tylko nie wiem na jakie.
wydech leo zx / next-r itp
sprzegło bezsensu ruszać
wario malossi multivar
i jezeli chcesz cyl
to tez malossi sport
a gaźnik najlepiej 17 i to smiało starczy
Hubertlis65 napisał:
ale teraz już jest za słaby więc chce mu zmienić tłumnik i sprzęgło i co tam jeszcze jest, tylko nie wiem na jakie.
Skoro teraz jest już za słaby to znaczy, że coś jest zepsute i nie lepiej to naprawić i śmigać na kole na serii ?
Chyba, że chodzi Ci o to, że dla Ciebie jest za słaby po prostu.
Z tego co mi się kojarzy to pod stunt najepiej tylko cylinder i gaźnik wymienić na jakiegoś sporta i 17,5. Tak mi się tylko zdaje :p
Edit:
O MUJ BORZE !!! 3000 POST ! :P
Jest to zapewne AC…
Po 1. Jeżeli wyciąga 60km/h to na 100% jest coś zużyte:
Wario
Pasek
Kompresja …
a tak to do stuntu MOIM zdaniem lepszy jest ZX… ciągnie od dołu konkretnie : ) … Przydał by się gaźniczek 17,5 mm … dużo poprawia przy serii, również chłodzenie wew.
Ale jednak, spróbuj zrobić to co masz… może uda coś Ci się wykombinować
kondzio94 napisał:
a tak to do stuntu MOIM zdaniem lepszy jest ZX.. ciągnie od dołu konkretnie : ) .. Przydał by się gaźniczek 17,5 mm .. dużo poprawia przy serii, również chłodzenie wew.
najbardzije do dołu ciagnie seria , im mocniejszy wydech tym wyżej ciagnie , dlatego jak ogarniesznazwykłym wydechu możesz se kupić sporta , bo i tak nie ma żadnego problemu żeby wrzucic go na koło a za to masz moc na wyższych obrotach i da się trzsakc szybsze gumy
najbardzije do dołu ciagnie seria
Dobrze gada , polać mu. Do stuntu jak na poczatek to wydechu najlepiej nie ruszać
no jakiś sport 70ccm i seria komin i latanie gibanie sliczne MIalem yasuni r u siebie to do powerow super bo można bylo z 60 wyrwac na kolo ale nie oto w tym wszystkim chodzi
Ja mym dał tak:
-Wario Malossi multivar
-Pasek jakiś wzmocniony np. Stage6 (nie kevlar!)
-Dzwon Stage6 WC
-Gaźnik 17,5
-Cyl Malossi Sport 70
i jeśli masz kase to:
-wydech Polini FR3 (ciągnie od dołu) ale najlepiej było by zostać przy serii
-GasBox Malossi
Ale żeby zrobić to tanio i żeby gibało ładnie to:
-Cyl Malossi Multivar
-Wario Malossi multivar
-Pasek wzmocniony
-Gaźnik 17,5
i ładnie to wyregulować
co ty adi za bzdury gadasz
ja ym poły z tego w ogóle nie wymieniał
zamykam temat bo to głupota
a ty ziomek napraw najpierw neosa , tuningiem go nie naprawisz ;/
a jak rzeczywiscie będzie ci brakować mocy na kole to juz będziesz wiedział co wymienić