Naprawa i regulacja tłumika

Co sądzicie o tych dwóch preparatach??
http://moto.allegro.pl/item618211034_kit_do_ukladu_wydechowego_org_produkt.html
http://moto.allegro.pl/item618479024_kleen_flo_450_cement_do_tlumnikow_w_pascie.html
Mam w starym tłumiku pęknięcie i zastanawiam się czy któryś z nich mógłby zdać egzamin tzn. nie odpaść po pół godzinie jazdy.

PS
pęknięcie jest tak mniej więcej na kolanku więc blisko samego cylka…


EDIT
jutro albo pojutrze wrzucę foto jak to pęknięcie wygląda

nie stosowałem nigdy takich preparatów. Jeśli jest to tylko pęknięcie to chyba najlepiej jest je poprostu zaspawać :). Z Twojego opisu wynika, że jest to tylko drobne pękniecie, wiec spaw według mnie wystarczy :slight_smile:

Nie opłaca się robić takimi kitami, to może jest dobre do łączenia elementów wydechu tak jak w samochodach a nie na dziury. Idz do zakładu gdzie spawają żelazo zapłacisz parę zł i będzie pewne. A jak nie ma u ciebie takiego warsztatu to idz tam gdzie spawają cokolwiek, chodzi mi o spawanie np. bram ogrodzeń itp.

problem w tym ze już było to spawane i pękło obok tego spawu a tym kitem czy tam pasta bym tak z zapasem mógł zakleić ale nie wiem czy opłaca się wydawać na to w ogóle kasę i czas na to poświęcać

Jak mówili poprzednicy, zaspawaj to i będzie pewniej.

tłumik już był spawany parę razy i chciałbym spróbować czegoś innego a jak nie wytrzyma to wezmę i kolejny raz dam do spawania :mrgreen: znalazłem jeszcze coś takiego http://moto.allegro.pl/item619795621_tasma_bandaz_do_naprawy_tlumika_rury_wydechowej.html jak myślicie co byłoby z tych wszystkich “cudów” najlepsze i najbardziej trwałe??

Kolega robi w warsztacie samochodowym, to takiego czegoś używają tylko na “sztukę” jak samochód idzie na handel żeby nie wsadzać w niego pieniędzy.

aha… ale to i tak tylko na czas “renowacji” obecnego tłumika więc powinno styknąć :wink: a mam jeszcze takie jedno pytanie żeby nie zakładać nowego tematu. Jeśli na tym starym tłumiku skuter rwało z miejsca prawie że na koło a teraz odkąd założyłem niby sportowy tłumik ma muła na początku a później jak załapie to już jak przecinak idzie to co w tym może siędzieć?? Bo to jest tak jakby się pasek ślizgał na początku a potem już spoko normalnie jest… to moje odczucie ale nie wiem czy trafne :wink:

Wyreguluj porządnie przekładnie, rolki sprężynki, sprężyna centralna.

a może tak trochę jaśniej i dokładniej bo ja to tak nie za bardzo w te klocki :oops:

To jak się nie znasz to zaprowadź do kogoś kto się zna. Trzeba zmienić wagę rolek i twardość sprężynek tak aby wszystko ze sobą współgrało.

dobra mniejsza o większe… rolki są raczej w porządku ale to się jeszcze sprawdźi. a sprężynę centralną na jaką wymienić?? +15% starczy jak teraz jest standardoważ?

Tego nikt ci nie powie, każdy skuter reguluje się inaczej