Najczęściej zadawane pytania - Sklep Jednoślad.pl

1. Jakie są terminy realizacji wysyłki od momentu zakupu?
Do 24 godzin w dni robocze.

2. Jakie są koszty dostawy?
https://sklep.jednoslad.pl/metody-platnosci-koszty-i-czas-wysylki

3. Czy jest możliwość wymiany, zwrotu zakupionego towaru?
Tak, do 14 dni od daty zakupu. Zwrotu można dokonać poprzez formularz (dla zarejestrowanych Klientów) lub zgłosić chęć odstąpienia od zakupu mailowo: sklep@jednoslad.pl.
https://sklep.jednoslad.pl/prawo-zwrotu-i-reklamacje

4. Czy mogę złożyć zamówienie mailowo?
Niestety nie, jesteśmy sklepem internetowym i tylko w jego ramach zrealizujemy Twoje zamówienie.

5. Czy jest możliwość zapłaty za pobraniem.
Tak.

6. Czy mogę dokonać zamówienia z wysyłką do paczkomatu?
Tak.

7. Nie otrzymałem informacji o losach mojego zamównienia. Czy zostało ono prawidłowo przetworzone?
Prosimy o kontakt: sklep@jednoslad.pl.