Nagły brak mocy po ok. 5km - polini sport 50

Witam Wymieniłem w skuterze cylinder na polini sport 50. Przejechałem juz ok. 340km i ciągle mam taki problem iż: Jak przejade powiedzmy 5km, nagle skuter sąabnie spada z obrotrow i na prostej zatrzymuje się na 15km/h. nie da się jechać. Wygląda na to że świeca się brdzo zagrzewa i nie skacze jej iska jak powinna. (przynajmniej takie moje przypuszczenie) Aktualnie jest zaołona świeca NGK B9ES z długim wkrętem. Na innych starszych świecach jak jest nawet zimny to jezdzi ok. 45km/h i jest znaczne słabszy niż na zimno z b9es. Dodam że jak ruszana zimno też dochodzi do 15m/h i opiero po chwili zerwie się i acznie dalej przyspieszać, a pod góre niekiedy jak ruszam to tez nei wejdzie an wyżej niż 15km/h Jaką swiece proponujecie ? Duuużo rzceyz już sprawdzałem i chyba zotsała tylko swieca.

z opornikiem czyli br8es ;s ale to raczej wygląda jak by tłok puchno? ? albo coś;/ LC ? skuter jak ta to sprawdź czy dziala pompa bo może się grzał.

Ja tak mam jak mi się olej w dozowniku skończy ^^ (2x nie dopilnowałem…), bo łapie za wysoką temperaturę. Na mój gust masz coś nie tak z temperaturą. :wink:

Byc moze regulacja gaźnika… ale tak jak mowi postrach… Tłok… sprawdź czy wszystko ok z twoim cylkiem… uszczelki, pierscienie

popatrze Zpomnałem o najważniejszym skuter Aprili sr z 2000r AC. Dodam, że na BR8HS na zimno nawte jeździ bardzo słabo ok. 45 na prostej, i czuc brak mocy, a na B9ES, ktora mam teraz jak jest zimny dosyc ładnie chodzi. Do 15km/h w gore idzie bardzo szybko co prawda ciężko sytuulcje wytąumaczyć,i tak smao ciężko Wam jak kolwiek doradzić… posprawdzam jeszcze te najistotniejsze reczy, a jak nic nie wymysle pozostaje mechanik

jak go dobrze nie dotarles to teraz szybciej nie pojedzie.

hh nei wiesz o cyzm piszesz… Napisalem ze na zimno elegancko chodzić!!!

Albo tlok puchnie, albo to wina swiecy, wsadz na BR8HS i sproboj dac więcej powietrza (podniesiesz temp. w cylku). Ew, jak nie będzie zmian, ablo będzie gorzej mozesz dac więcej paliwa. Pozdro

to wez spróbuj rozgrzac go to tylu az spadnie i przyjedz do domu załóż jakieś rekawice zaroodporne i spróbuj zdjac cylinder jak ciężko zejdzie to tłok ci puchnie a jak lekko to moze swieca albo po prostu ma blokady i więcej z tegocylka nie wyciagniesz puki nie odlblokujesz

hmmm jakos nie kapuje. sportowy cylinder ma blokady???

mi to wygląda na puchnący tłok albo gaźnik nie wyregulowany lub za mały

Potwierdzam zdania kolegów ,że: -być może wina tłoka, -gaźnik prawdopodobny ,ale nie pasuje mi to ,że osiągi spadają po nagrzaniu, -świeca(jeżeli w pewnym momencie słychać taki jakby elektroniczny dźwięk,pisk nie wiem jak to nazwać i zwalnia w pewnym momencie to na 90% jest to jej wina ;miałem identyczną sytuację w Typhoonie ) Pozdro 2oo

miałem podobny problem i to było ssanie