MZ ETZ 150/125 czy warto ?

Witam !
Czy można jeszcze gdzieś wyłapać ofertę kupna etki 125 w dobrym stanie i w miare możliwości niskiej cenie ?

Mam w zamiarach kupno mz etz 150 albo jak się da to 125.
1. Czy stopka w 150 mocno odbija ? w 251 tak mi odbiła (podwyższony stopień kompresji) to myślałem, że daje sobie spokój z jazda na MZ ETZ.
2. wzrost 170 cm wystarczy ? (jestem trochę niski)
3. Jeśli odbija stopka to czy da się to jakoś wyregulować?
4. Czy 150 ma problemy z "kichaniem" ? 251 po długiej jeździe kicha nie miłosiernie, przerywa itp.
5. Czy 150 jest warta ok. 2000 zł ? od razu dostałem informacje, żeby brać ! ( chcę dobrać kolor czerwony i jeździć z tatą :) )

Nie. Nie warto. To sprzęty dla pasjonatów /mechaników/, a współczesne części zamienne do demoludów są - delikatnie mówiąc - kiepskiej jakości, i nawet remont kapitalny nie gwarantuje, że sprzęt będzie bezproblemowy. Lepiej nabyć jakiegoś chinola 4T. Odpada procedura odmierzania oleju do benzyny, jest elektryczny rozrusznik, spalanie dwa razy mniejsze, i zupełnie inna kultura pracy silnika.

Mogę poprosić o jakąś nazwę, markę, czy link ? chodzi mi nie o cross tyko coś co nada się na drogę i na polniaki tak jak etka. Max budżet : 2000zł.
Nadal chcę kupić MZ. Tata miał 4 MZ'tki i gadał, że śmigały jak głupie, prawie się nie psuły itp. Dolewanie mieszanki mi nie przeszkadza, ale w kryzysowej sytuacji to może być gwóźdź do trumny. Mam duży zapas hehe :) Mój tata ma dużo części takich jak migacze, części od ramy, zegary itp.
Po głowie chodzi mi pomysł w ostatecznej sytuacji to kupno simson'ka s51 enduro