Witam posiadam chopper kymco rf 25. Problem polega na tym ze starter elektryczny po przekreceniu stacyjki i probie odpalenia nie trybi, po odpaleniu starteren noznym i nacisnieciu startera elektrycznego slychac jak kreci sie rozrusznik, druga sprawa swiatla mrugaja, kierunkowskazy na biegu jalowym bardzo slabo swieca a po dodaniu gazu przestaja mrugac.Po przekroczeniu wyzszej predkosci
swiatla przygasaja, akumulator naladowany na 100%, do tego nie dziala sygnal. I stad moje pytanie w czym moze byc problem.
dlaczego mam wrażenie że niedawno był identyczny temat?
Jak możesz to podeslij link do tematu będę bardzo wdzięczny
Sam go napisałeś 4 godziny przed tym tematem. Miał wtedy inny tytuł i go skasowałem bo już były dwa identyczne.
ZObaczysz to jak klikniewsz w swojego nicka.
Wiec nie bede ci podawał linka do twojego tematu.
a cokolwiek ci działa bez odpalenia silnika? - tak z samego akumulatora? powinien działac klaskson, kierunkowskazy, światło stop. Bo jak nie masz nic z tych rzeczy to znaczy że prąd z aku nie dociera nigdzie. Wtedy albo bezpiecznik na kablu albo stacyjka (albo uszkodzenie przewodu - ale to rzadkość)
Prądu nie ma po przekreceniu stacyjki, brak jakiegokolwiek swiatla, rozrusznik nie kreci klakson nie dziala nawet na odpalonym silniku. Bezpiecznik sprawdzalem jest caly, kabel prądowy i masowy dochodzący do przekaznika rozrusznika przesyla prąd do i na tym sie konczy jego droga. Sprawdze dzis jeszcze bezpiecznik, a stacyjka w jednym miejscu nie styka i nie ma swiatel po odpaleniu a jak delikatnie przekrece kluczyk to sie włączają
no to skoro wiesz gdzie są problemy to po co smażysz wątek na forum?
Ogarnij temat stacyjki, bezpiecznika i dopiero jak utkniesz to pisz.
Bo po wstępnych oględzinach i sprawdzeniu nic nie było widać, a czy da radę na krótko stacyjke zalaczyc
da rade. tylko trzeba mieć schemat i wiedzieć jak działa stacyjka. dużo stacyjek nie tylko “złącza plusy” ale też w w chwili kiedy wyłaczasz stacyjke i wyciągasz kluczyk zwiera do masy jeden z pinów modułu - tzw “masa gasząca”.
Wiec plusy trzeba zewrzeć a mase gaszącą rozewrzeć - jeżeli jest.
I udalo sie zrobić usterkę, kabel od bezpiecznik był upalny w środku i nie było prądu, a teraz jeszcze jedno pytanie podczas przyspeiszania jak zmieniam biegi musze poczekac az obroty silnika spadną wtedy moge zmienic bieg, w przeciwnym razie nie da rady zmienic biegu