Motowell Crogan RS - moje spostrzezenia :)

Witam. Po dlugim rozmyslaniu nad zakupem nowego skuterka po sprzedazy Piaggio Zip ( bo byl za maly ) rozgladalem sie pomiedzy Motowell Magnet a TGB Bullet i juz sie zdecydowalem na Bulleta nawet kilka ogladalem ale zawsze bylo jakies "ale" wiec sie moja zona zdenerwowala i kupila mi nowego Motowell Crogan RS no i w sumie oki , ale mam kilka spostrzezen co do tego sprzetu. Opisze je tu bo to nowy model i moze ktos by chcial kupic to moze skorzysta .
1. Tarczowe hamulce z przodu i z tylu niby fajne ale moj Piaggio Zip lepiej hamowal - takie odczucie.
2. Tacho elektroniczny mozliwosc zmian kolorow ( po co to komu ?) - slaba widocznosc w sloncu
3. Siedzenie - no tu to mnie powalilo - jakbym na desce jechal - twarde i niewygodne
4. Predkosc maxymalna 53 Km/h - do 1000 kilometrow nie chce CDI zmieniac - temat dotarcie
5. Duza moc i przyspieszenie w porownaniu do Piaggio Zip
6. Spalanie po pierwszym tankowaniu 3,7 L/100 - oczywiscie to pierwsze tankowanie wiec trudno tu potwierdzic te dane.

Jeszcze przy okazji mam pytanie o co chodzi z ta stacyjak ? Jak podjade do celu to nie moge od razu kluczyka przekrecic z blokada kierwonicy , musze odczekac jakies 10 sekund i dopiero wtedy moge kluczyk przekrecic i wyjac. Moj kolega ma tak samo w Motowell Magnet , myslalem ze ma cos zepsute ale u mnie jest to samo - mega denerwujace badziewie !!!!. Wie ktos po co tak jest i czy da sie to jakos obejsc ? Bo wygladam jak idiota stojac kolo motorka i czekajac zeby kluczyk wyjac :)

Ps nie wiem jak dodac zdjecia , chcialem dodoac zdjecie tego Tacho bo nigedzie go jeszcze nie widzialem moze sie wam przydac ale nie wiem jak , Imageschack trza placic - bezsens.

http://1drv.ms/1WNhc9e
moze tak zadziala.

fotki możesz dodać w swoim profilu.Madra kobita 2t lc za w sumie 5k to dobry wybór spalanie 3,7 a bedzie wiecej to sie przyzwyczajaj:) licznik fakt szału nie ma:)
http://www.njuskalo.hr/image-w920x690/skuteri-do-50/ostale-marke-motowell-crogen-rs-italy-49-cm3-slika-54085877.jpg

Ooo widzisz taki tacho ma moj kolega i jest ok a zu wymyslili jakies badziewie i jak slonko zaswieci to nihuhu nix nie widac. Ten link na koncu mojego pierwszego posta chyba dziala to zerknij. A wie ktos moze o co chodzi z tym kluczykiem ?

A ty masz taki?
http://i.ytimg.com/vi/4eduMotMIYg/hqdefault.jpg

Hm teraz to mnie zdziwilo bo w sumie mam taki sam als odwrotny .... Tzn na tym zdjeciu jest podswietlona apla i cyferki sa biale a umnie jest tak jakby tlo bylo czarne a cyferki kolorowe . Chyba ze tak bedzie jak swiatla zalacze bo narazie jezdze tylko na dziennych diodach

Dzisiaj rano jechalem to jeszcze troche ciemnawo bylo i faktycznei tarcza swieci sie jak na zdejciu od kolegi "paci" , wyglada to dosc fajnie ale to w ciemnosci a przeciez skuterkiem jezdzi sie w 95 % w dzien a wtedy masakra , trza sie czasem nachylic zeby dobrze godzine zobaczyc.
Ponawiam jeszcze raz to pytanie o kluczyk , czemu musze odczekac 10 sekund zeby przekrecidc kluczyk w pozycje blokady kierownicy ? Wie kto moze co to za ustrojstwo i czemu ma to sluzyc ?

Kolejne wnioski juz po przejechaniu 700 KM , w jednym zdaniu - ( NIE POLECAM) - Chinszczyzna bije po oczach , tandetne spasowanie plastikow , Swiatla swieca na 2 m przed motorek i dalej zoonk - ciemnosc wdze , widze ciemnosc - jak jedziesz 25 km/h to oki ale jak chce wiecej to sie rozwalic mozna . Lusterka mi sie juz obluzowaly , bezpiecznik przy akku tez juz sie rozwalil , Wyswietlacz (predkosc , obroty ) paruje czyli jakas nieszczelnosc , no rece opadaja - po prostu CHINSZCZYZNA . Jest tez maly plusik , w serwisie Motowell wymienili mi CDI na odblokowany ( 39 € ) i teraz na prostej lece spokojnie 80 KM/h . to cieszy ale cala reszta to jakas porazka.

jeżeli wyświetlacz ci paruje to właśnie szczelność a nie nieszczelność. Oznacza że się nie wentyluje jak powinien i kiedy robi się chłodniej na zewnątrz to para z uwięzionego w liczniku cieplejszego powietrza się skrapla

Wombat napisał:

jeżeli wyświetlacz ci paruje to właśnie szczelność a nie nieszczelność. Oznacza że się nie wentyluje jak powinien i kiedy robi się chłodniej na zewnątrz to para z uwięzionego w liczniku cieplejszego powietrza się skrapla

Ano masz racje . Ale jak zwal tak zwal a to badziewie mi paruje i nic nie widac , w sloncu nie widac bo sie swiatlo odbija a w deszczu nic nie widac bo paruje , w zimie nie zamierzam jezdzic bo sie boje kolejnej niespodzianki :)