Witam w tej dziedzinie jestem noga i to lewa. Wiec zwracam się o pomoc do Was, bo pewnie znajdzie się ktos kto cos na ten temat wie więcej niz tylko tyle, ze na takich moto się jezdzi Na nast. sezon mam zamiar dokupić sobie jakieś moto do stuntu, bo doszedlem do wniosku, ze takie rzeczy nawet nie dla samej frajdy czy cos pozwalaja dobrze opanowac motor, wyczuc i w jakiejs ekstremalnej sytuacji na ulicy nic albo niewiele nas zaskoczy i będziemy mogli jakos calo z tego wybrnac. Chodzi mi glownie o to, na co zwracac uwage przy kupnie takiego moto do stuntu. Nie musi to byc jakis super nowy motor, najlepiej do 7-8 tys ale to jzu max. Chodzi mi o to, co musi mieć pozmieniane, np. nei wiem zebatke, naciag lancucha jakis inny, misa olejowa jakos przerobiona zeby smarowanie dobre bylo jak na kole się jedzie, co jest istotne? np. jakieś crashpady, oslona na silnik itp. Bo cos tam slyszalem, ale sam się na tym nie znam i chce po prostu wiedziec na co zwracac uwage przy kupnie zeby bylo pozniej wszystko ok. Licze na pomoc Zastanawiam się na cbr 600.
Jeżeli cbr to tylko f4 - gaźnik, podobno silnik ma nie do zajeb****. Powinna mieć klatke na silnik. 12 bar oraz odwróconą miske olejową. Zamieniona zebatka na większą ale to juz wtedy jest trudny sprzet do utrzymania bo nawet przy minimalnym ruchu manetką dęba staje. Przydałaby się szeroka kierownica aby wygodniej było kierowac - manewrować. Jezeli chcesz typowego stunt psiaka to jesczze wgnieciony bak. Hmm a na co zwracac uwage? Np czy nie ma wycieków. Najlepiej kup jakiś moto nie przerobiony i sam go przerób bo jak będziesz kupowal gotowca to mimo iz do stuntu moze on byc poprostu zajechany
Dobra dziekowa za pomoc.
TYLKO PAMIETAJ F4 BEZ “i” F4i jest to wersja na wtrysku ktora się niezbyt nadaje ponieważ ją łatwiej popsuć
OK dzieki jeszcze raz. A f3 nie bardzo?
Wino - nie wiesz - nie mów. F4i nie nadaję się - czyli S13, Cygan, Simpson, Wheelieholiksi, generalnie pół polski, francji i usa nie ma racji ?
Chcesz idotoodporny sprzętą F3. Stalowa rama, tanie, ogólnie daje rade i trudno to zakatować.
Co to f4 oraz pochodnych - cały świat lata na f4i, f4is. Z tym ze droższa zabawka, ale także idiotoodporna, chociaż padają w nich ramy. Osobiście wolałbym f3 niż gaźnikową f4.
F4i generalnie się nie psuje, jak już to ramy. Simpson lata swoją 3 sezon bez wymiany oleju.
Najłatwiejsze do ogarnięcia są hundy. Kozak sprzętem do tego jest 636, tylko nie wybacza tyle co f4i.
ale ja się nie znam :roll:
Aaaa, i byłbym zapomniał - jest jeszcze CB 500. Dobry na start.
Do stuntu F4i jest idealna, bywam na zamkniętym tam chłopaki z Ostrej śmigają właśnie na takich cebrach zresztą większość stunterów na nich lata. Wystarczy odwrócić smoka, klatka, kiera, stelaż, wzmocnić podnóżki, i zębatka ok 60z i z 5 biegu na koło leci…
A ja o f4i slyszalem ze tren wtrysk nie zabardzo do tego. Ale cóż, kazdy mówi co innego. A cb to jest lipa. Znajomy miał to specjalnie nie katował i moment skrzynia poszła
Tak, Cb to tez lipa. Francuzi to cioty ze na tym latają kilka sezonów bez naprawy. Pasiowa Cb500 ma juz 3 wlasciciela kata i nic się nie dzieje.
Wiem że np w kawasaki gpz od katowania silnik pęka …
Gpz to trup. Stare kawy lubią też pękać na główce ramy, b. dużo jest spawanych juz.
Oczywiście że CBR F4i bo Honda to Honda
No i GIXY (GSX-R)
Obowiązkowo:
Klatka
Stelaż
Odwrócona miska
HB (HAND BREAK)
Wyklepać bak
Plastiki do kosza i owiewka ufo
Szeroka kiera
Zębatka 60 zębów
Matt1993, chyba zapomniałeś o krótkim wydechu
No racja komin trzeba skrócić
a co daje te obrócenie miskiż
JA słyszałem ze suza lubi się zapalić jak za ostro dostaje. A przekręcenie miski to po to zeby było smarowanie bo w pionie oleju nie łapie XD
[quote=“Matt1993”]Oczywiście że CBR F4i bo Honda to Honda
No i GIXY (GSX-R)
Obowiązkowo:
Klatka
Stelaż
Odwrócona miska
HB (HAND BREAK)
Wyklepać bak
Plastiki do kosza i owiewka ufo
Szeroka kiera
Zębatka 60 zębów[/quote]
Ty, stanter, skąd wiesz że zebatka dokladnie 60z ? Każdy kupuje to co mu się podoba. I po co plastiki wyjebać? Klatka na plastiki i jazda. Kiera szeroka albo clipony - w/g uznania.
Odwrócona miskaż :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: może cały silnik? Gix wcale nie jest taki kozacki (widziałeś raz raptownego i stwierdzasz ze są megaż) Nowe tak. Ale stare są toporne.
W 4suwie z mokrą miską olej jest pobierany przez tzw ’ smok’, który kiedy moto jest w pionie nie zassię paliwa. Zakłada się przekładkę na miskę i smoka się odwraca.
- Do stuntu najlepsza jest 60 zębów ewentualnie 55,56 …60
2. Plastiki pod klatką i tak pękają więc lepiej zdjęć i sprzedać (zawsze dodatkowa kasa na przeróbki)
http://www.svs-tools.de/resources/geardata.zip Tutaj jest link do programu który oblicza max prędkość na każdym biegu przy odpowiednich zębatkach
[quote=“Matt1993”]1. Do stuntu najlepsza jest 60 zębów ewentualnie 55,56 …60
[/quote]
ta - wsadzilbys 60z do cb500 ?
Jesteśmy na poziomie 600ccm Pozdro
Do cb dał bym 57