moj trekl nie pali

powiedzcie co moze byc przyczyną, czy to może byc regulacja gaźnikaż? załozyłem cyl 70ccm i pierwsza jazda była na serjnym gaźniku bo 17,5 musiałem uszczelnic bo leciało z pokrywy pływaka, i jak załozyłem , nowy gaźnik i filtr powietrza (czy nowe filtry trzeba ,naoliwic") palił co 20-30 koniecie i to tylko jak trzymało manete bo jak tylko lekko puściłem z obrotów to gasł, a nie chciałem go pałowac bo cyla nie chce zatrzec. Ale co mnie jabardziej martwi to to ze za kazdym kopnieciem kopniak coraz mniej odbiał az wkoncu przestał obijac, czy to moze mieć związek z cylem??

Jesli chodzi o kopniak to albo zabierak (półksiężyc) padł albo sprężyna. Czyli to nic poważnego. Ja w swoim nie mam kopniaka.

Moim zdaniem wchodzi w grę regulacja gaźnika albo cos z ssaniem. :573:

sorry za offa ale czemu kurcze nikt nigdy nie odpowiada w moich tematach , do worlogu muszę się specjalnie prosić zeby napisały coś ze 2-3 osoby, a do tematu to powiem ze zalałem wahe i na zgaszonym silniku nie cieknie wiec jeżeli cieknie to tylko na zapalonym więc co to może być

wiec tak moim zdaniem powinienes wyregolowac…przecież nie będzie ci chodził na tej samej rególacji co miałes na 50cc…co do tego odpalania to bym jeszcze ssanie zobaczył, ja ostatnio to robiłem :stuck_out_tongue: i były te same obiawy xD

Daj mu ostro po ssaniu, jak nie zgaśnie to znaczy, że musisz dać bogatszą mieszankę…

ssanie mam automatyczne, a już wcześniej było zapalane na tym gaźniku tylko przeciekał z pod pływaka i go uszczelniłem , ale szybką utratę benzy zaobserwowałem na nie przeciekającym gaźniku

Zobacz czy ci się iglica przy plywaku nie zablokowala. Ja tak mialem u siebie trzy dni temu. Iglica wypadla mi z plywaka i caly czas leciala mi waha do cylka i go zalewalo i nie chcial palic.

zbieram propozycje będę w domu to sprawdźę, aha i jeszcze pytanie nad iglica mam taki plastikowy koreczek ( w starym gaźniku tego nie było) i w środku dziurka przed która wystaje górna końcówka iglicy, tylko teraz mam pytanie , zawleczka iglicy ma być pod koreczkiem czy nad , rozrysował bym to w paincie gdybym go miał ;p

zawleczka ma być pod koreczkiem :slight_smile:

Dywersant napisał:

zawleczka ma być pod koreczkiem :-)

NIE! Zawleczka nad koreczkiem, bo jak pod, to nie będzie się trzymała iglica! Myśl... :roll:

Jasiu226 napisał:

IE! Zawleczka nad koreczkiem, bo jak pod, to nie będzie się trzymała iglica! Myśl...



Czepiasz się, zakładałem inną koncepcję budowy :P

to już wiem w czym tkwi problem :smiley:


Jak coś ruszysz to napisz to się odblokuje i dopisze

[ Dodano: 04-04-2009, 21:45 ]
okazało się dobrze miałem złozony gaźnik , nie wiem czemu nie odpalał , ale teraz pali, tylko , dlaczego leci mi paliwo do filtraż? włożyłem seryjny gaźnik i nie leci czyli to na pewno wina gaźnika. Waha leci nie mal ciurkiem z tej dziurki

ta ugóry po środku (trzymam gaźnik do góry nogami) , znajomy powiedział ze podgiąc blaczke pływaka żeby się szybciej zamykał ale… ten gaźnik jest jakiś inny i tam jest wszystko plastikowe , sorry za jakos fot ale mi się aparat wali http://bikepics.com/pictures/1622901/

http://bikepics.com/pictures/1622902/

strzel więcej fot gaźnika ale w dobrej jakości a nie taki syf to ci powiem czy masz dobrze zawór iglicowy założony bo tutaj nie widąc :stuck_out_tongue: ale to na 99% jego wina.
on musi być wcisniety w taki rowek (?) i musi trzymac. ewentualnie sprawdź cyz nie jest zjechana uszczelka na zaworku. a najlepiej sprawdź czy zaworek trzym. delikatnie nacisnij plywak i dmuchnij w miejscu w którym się podlacza przwod paliwowy idacy od baku i zobacz czy przelatuje powietrze. jeśli tak to zaworek do du py :stuck_out_tongue:

juz sprawdzałem zaworek ok , ale wylane w to bo zamieniam się z kumple on mi daje dellotro a ja mu ten tylko mu dopołacam 50 zł