Moduł, czy zablokowany ?

Witam, posiadam Kingway coliber, zdjąłem blokade z gaźnika i z filtra powietrza, i zastanawiam się czy moduł jest zablokowany ? Jak to sprawdźić ? Po prostej mi idze 50-60 km/h a z górki to nawet 70. a do góry dojdzie do 45 i koniec ma zapas mocy ale wyżej nie wyjdzie. Jak to sprawdźić przed kupnem nowego.

Jest blokowany, bo to 4T
Poszukaj na forum było o blokadach w 4T.
Na module trzeba przeciąć różowy kabelek.

Wydaje mi się, że blokada jest prędzej na wydechu. Zobacz czy nie ma tam jakiś niepotrzebych zawijasów. Skuter jest czterosuwowy??? Jeśli tak, to ściągnięcie blokady z modułu da Ci góra 10 kmh.

tak to jest 4t na razie nie chce stosować drastycznych metod bo jest jeszcze na gwarancji. A czy na pewno moduł jest blokowany ? Nie ma żadnego różowego kabelka.

Jeśli zdjąłeś blokady to już masz po gwarancji :mrgreen:

jak się coś zepsuje to blokady załorze spowrotem i będzie git bo przecież żadnych plomb nie ma

ja mam stuningowanego keewaya i mi go na gwarancji uznajo ;d;d

[ Dodano: 2008-11-06, 16:24 ]
gwarancje uznajo *

Witam…
Ja też mam Kingway Coliber i Też mam ten sam problem jak gixy… Bo nigdzie niema różowego kabelka…

wy nie macie blokowanych modulow zreszto jakby scie z modulu blokade zdjeli to wam gowno da bo 4 t nie kręca takich obrotów zeby blokowac je

san23 napisał:

Witam...
Ja też mam Kingway Coliber i Też mam ten sam problem jak gixy..... Bo nigdzie niema różowego kabelka...



a na module sprawdzałeś?! jak tam nie ma kabelka tego, to moduł jest do wymiany :-| wiem bo tak mam, ale wymiana to przy jakimś większym tuningu, bo jak napisał ReKoRd

gowno da bo 4 t nie kręca takich obrotów zeby blokowac

Jak bys mial modul zablokowany to by się więcej niz te 60 nie rozpedzał bo bys slyszal charakterystyczne odcięcie zapłonu. 4t więcej niz 60 nie pojedzie - licz się z tym …

hehe, mi nawet do 60 nie dolatywał, tak miałem wszystko poustawiane, żeby na koło szedł :smiley: ale tej zimy coś z tym zrobię i jakiś mały zestaw części zamontuję :smiley: