minarelli lc w keeway

Co wy mislicie o silniku od roxa w keewayu F-act kilka gosci mialo na sprzedanei keewaye właśnie z tym silnikiem i ja dumam czy nie wsadzic do swojego keewaya takiego silnikia
chyba mocowan nie trzeba przerabiac.
Co jest potrzebne aby ten silnik wsadzic ? proszę o odp

Odrobina chęci pracy oraz cały układ hamulcowy tylnego koła no i układ chłodzenia.
Chyba, że kupujesz cały zestaw. To tylko odrobina chęci i pracy.

caly zestaw bym kupywal ze chlodnica by byla i uklad hamulcowy tez by byl tylko chodzi mi o podłączenia cyz z tym nie będzie problemu

nie mocowanie do ramy jest takie same

elektryka moze się nie zgadzac :stuck_out_tongue: w moim roxie cala elektryka jest podpinana na jedną kostkę, a w niektórych roxach jest więcej tych kabli, najpierw obadaj jaki masz typ podlączenia i szukaj takiego silnika, są na pewno takie :slight_smile:

Tak musisz wymienić cała elektrykę silnika.

Musisz przerobic elektryke w keewyu zeby podpiać zaplon z minarelli do keewaya, mozesz tez założyć do silnka minarelli zaplon od keewaya ale wtedy bedą troszkę slabsze osiagi niz na zalonie seryjnym… I najlepiej jakbys kupil jescze modul od roxa ale tez musisz wtyczniki przerobic zeby pasował ale na pewno będzie lepiej z nim jezdzil.

aha
czyli się modul kupuje i przerabia

[ Dodano: 2008-10-27, 14:27 ]
ten seryjny silnik przy slaby jest :frowning: a jakbym kupil silnik od roxa i dal cylinder 70

Równie dobrze możesz zamontować cylinder LC do keewaya.
Wyjdzie Ci taniej i szybciej niż swap.
No chyba, że chcesz tarcze z tyłu. Ale to wystarczy kupić tylko lewy karter od roxa.

A no i jeszcze jedno, będziesz musiał kupić tylną felge od roxa.

Noi co mu to da ze wsadzi lc do silnika keewaya jak i tak niebędzie mial osiagow yamahy :stuck_out_tongue:

osiągi moze bedo jak sei da przelozenie większe ale jaki cylinder trzeba wsadzic bo rox ma inny wal i keeway ma inny wal

cylinder z tłokiem na sworzeń 12mm i wszystko zgrać

W keewayach nawet są lepsze przełożenia od minarelli. Bo są proste ząbki, a w minarelli pod skosem, tak jakby piórka.

W sumie możesz dać sam cycek LC, ale ja bym jeszcze włożył wał i zapłon od Minarelli.
U mnie zapłon od Yamahy pasował do modułu od CPI, po prostu miał jeden kabelek mniej, niż w cpi i go nie podpiąłem i wszystko działa. Mam też moduł Yamahy, ale nie odczułem różnicy (zapewne mój tuning sport za słabe obroty kręci i nie czuć różnicy) Oryginalny wał utrzyma spokojnie Polini Corse, więc jeśli planujesz jakiś większy tuning, to zmień wał i zapłon, jeśli chcesz zostać przy sporcie, to raczej nie ma sensu- włóż sam cycek LC
Chociaż z drugiej strony nie znajdziesz cycka na sworzeń 12mm (chyba że mocny racing albo evo ;d) a łożysko redukcyjne stage jest bardzo słabe i czytałem opinie, że po prostu się sypie…

a może uda ci się pogadać aby w sklepie ci włożyli zamiast tłoka na 10mm 12mm

Stage6 robi cieczki na 12mm :smiley:

dajcie mi linki tych cylkow chlodnic itp wszystkiego co jest potrzebne zeby z ac zrobić lc
i chyba ponad 100 pojdzie na sporcie,a na racingu ile moze pojsc ?

ReKoRd napisał:

dajcie mi linki tych cylkow chlodnic itp wszystkiego co jest potrzebne zeby z ac zrobić lc
i chyba ponad 100 pojdzie na sporcie,a na racingu ile moze pojsc ?





taa 150 bez przesady 95 100 na tłumiku i cylku sporta powinien latać ale to nie będzie prędkości przelotowa tylko maksymalna wiec :) nie będzie ze o tak se go ciśniesz i leci 100 105 :)

max 110 przy full sporcie i to jeśli będziesz go cisnął.

A co do potrzebnych rzeczy to musisz kupić:
-chłodnicę,
- węże
- pompę wody
- zbiorniczek
i w sumie tyle

aha a dajcie mi jakis link cylka nie mogę tej cieczxki znalezc na wal 12 mm bo podobno jest

[ Dodano: 2008-10-28, 13:25 ]
ciekawe czy przy tym tuningu bede bral honde cbr 125

ReKoRd napisał:


ciekawe czy przy tym tuningu bede bral honde cbr 125



Może na starcie ale i w to wątpię mimo wszystko to są biegi i jeszcze 125ccm