Zatarłem już 2 cylindry. Chodzi o to że gdy jade między 40a 50 to słychać równo z obrotami im szybsze tym szybsze stukanie nie wiem co jest a gdy dałem mu mocniej silnik się zatarł juz tak z dwoma cylindrami nie wiem co to sie dzieje. Nic mi nie wpadło o głowice ani o swiece tłok nie bije lozysko igielkowe bez luzów Polini. Na korbie lekkie na boki w pionie brak. Przed wymiana tak się nie działo jedynie skuter był słaby ze staru teraz jest moc ale cos stuka.
tulejki centrujace sa? Tlok dobrze ustawiony? Olej jest? ![]()
Właśnie qrwa tulejki !!! Zostałky w starym tłoku ktory poszedł w kosz
Jutro jade je kupić. Ile ma byc 2 po przekatnej czy wszystkie 4 ?
przy karterze dwie od strony napędu, reszta po przekątnej
Nie kumam
przy karterze - silniku - tam skąd wychodzi wał. wkładasz dwie tulejki, jedną na jeden pręt, drugą na drugi pręt - obydwie od lewej strony - od strony napędu. resztę braków tulejkowych uzupełniasz po przekątnej czyli dwie na warstwę. zostaje ci pod głowicą i pod klawiaturą.
To nie 4T tylko 2T
Jakieś pomysły?