mbk booster

Mój koleś ma yamaha mbk booster i na razie stunigowal wygląd ale profesjonalnie coś w tym stylu jak na linku http://data.mainflow.de/filessl/242782663ca21b31338b.jpg

I teraz chce mu tuningować silnik na poziomie Racing i kazał się zapytać czy wejdzie mu silnik od aeroxa lub zrobić mu chłodzenie cieczą jak tu link: http://data.mainflow.de/filessl/242782663cf3f6e0031e.jpg

Zeby silnik od roxa mu wszedł to musi przerobić ramę tzn dospawać mocowania takie jak w horizontalu jest. A seryjnego verticala się nie da na lc niestety przerobic.

a nie lepiej wsadzić p/g silnik? moim zdaniem są lepsze…

Właśnie nie wiem dlaczego każdy robiący swap uparł się na silniki od “roxa” przecież to silnik minarelli i nie tylko rox go ma.
A co do pg też bardzo dobry silnik, Nie wiem czemu ale wydaje mi się że do pg są droższe części. Ogólnie obydwa te silniki są podatne na tuning i godne polecenia.

p/g to znaczy piaggio czy coś

piaggiogilera

Koleś u mnie ma właśnie Piaggio NRG z tym silnikiem i ma takie dowalenie że masakra… teraz założył 70ccm i normalnie ogień :!: drugi miał Aeroxa 70ccm tuning taki że mała bania na poziomie sport i co 90 mu ciskał regulowany i wszystko robione na serwisie a temu idzie 120 i bierze się z autami :!: jak ja bym miał robić swap to bym wolał kłaść p/g silnik… moim zdaniem lepszy… wąay seryjne są tam b.mocne i ma najlepsze przełożenie seryjne jak sportowe po prostu miodzio :->

Ja mam aeroxa 70ccm ciśnie mi ponad 140km/h ( sprawdzone z samochodem vw golf VI ) i tez biorę samochody… Bez problemu…
Mam niecałe 22KM… :D. Skuter kopiłem na ebay.pl z Niemczech po tunigu bez lamp i plastików.

Foty mojego aeroxa…

Tak ? To podaj cały setup … / RudY

[ Dodano: 04-05-2009, 22:40 ]
http://c.wrzuta.pl/wi2539/741139c700144bf649ff515f/0/aerox

http://c.wrzuta.pl/wi18041/753d27af0016773949ff5160/0/aerox%202

http://c.wrzuta.pl/wi13063/63890ad000291ddd49ff5164/0/aerox%203

a świstak siedzi i zawija je w te sreberka lol . koleś na bank masz takiego roxa

scooter, daj więcej zdjęć tego roxa i cały set’up i zdj niech będą w większej rozdzielczości


jak jeszcze ktos napisze tu post nie na temat to zamykam i przy okazji warny polecą bo tak nie może być. SiWy

Wy jak mówicie o silnikach, Tak. A może w swoim piaggio zamontowała sobie silnik od piaggio NRG LC jak myślicie wejdzie?

A jaki masz skuter?? Jesli piaggio/gilera to ci wejdzie na loozie a jeśli masz cos innego to raczej jakieś przerobki beda :wink:

piaggio zip ssl 98r trochę stary bo po tacie dostałam… Mam do wykorzystania 2500zl i chce je przeznaczyć na tuning. I trochę inne pytanie jak bym miala silnik LC to bym mogla jechać nad morze 130km bez zatrzymywania się?

jezeli byś nie cisła ponad 115km/h na max obrotach to tak

niunia, To jak piaggio masz to silniczek na 100% wejdzie. A 130km spokojnie zrobisz… Ja typhoonem AC zrobilem 180km z 1 przystankiem na tankowanie i nie bylo zadnych problemow i zadnych oznak przegrania.

A tak wracając do tematu Swapowania to na tegorocznym CS’ie chyba najwięcej było jednostek z P/G
Lecz do Boostera będzie gorzej ze wstawieniem P/G bo P/G ma kołyskę od dołu :slight_smile:
A Minarelli od góry :wink:

beż zadnych problemów idzie to zrobić … silnik będzie wisiał bardziej w dół, wystarczy dorwać rame z jakiegoś skutera co ma silnik p/g i wyciąc mu mocowania i odpowiednio przerobić rame z mocowania minarelli … i wiadoma sprawa nowa elektryka musi siąść wtedy, ale to już pikuś wtedy

niunia, Wejdzie bez problemu :slight_smile: tylko musisz liczyć się z tym że cały skuter pójdzie w dół, a i rozstaw kół się zmieni i to dosyć ostro :wink:
No i do takiej przeróbki wypadałoby dołożyć przednie zawieszenie z felgą od NRG’eja :wink: żeby jakoś to wyhamować :stuck_out_tongue:

dzieki… Temat zamknięty!