Czesc mam pytanie bo nie bardzo rozumiem,i się nie znam ale cos mi nie pasuje ,ustawiono mi zawory na 0,10 i wydechowy na 0,15 i słysze cykanie zaworu i podobno ma cykac i tu jest moje pytanie czy tak ma być???
Nie wiem czy trochę nie za luźno ustawili. W 50/72cm ustawia się 0.05 i 0.07. W 125 powinno być niewiele więcej max do 0.10 na wydechowym. Ogólnie w tych silnikach zawory cykają, ale przy dobrym ustawieniu powinny być prawie niesłyszalne.
Własnie…przedtem nie słyszałem i dlatego pytam
W GY6 125ccm luzy najlepiej ustawić na 0,08 dolot, a wylot na tzw. luźne 0,08 do 0,10. Ten luz 0,15 to już podchodzi pod Burgmana 400. Zasadniczo, to lepiej, jak trochę silnik cyka zaworami, niż ma pracować na podpartych, ale to 0,15 ja bym jednak zmniejszył.
Dzięki za podpowiedzi
No i panowie mam problem dzisiaj sobie jade na działka a ru nagla trach prach i stoje ,myślałem że napęd że wariator sie odkręcił ,ale nie to więc odkręciłem swiece i tu był problem niedość że nie chciała sie odkręcic to jak wyszła to iskrownik był wgnieciony ,myśle że czeka mnie remont silnika ,tylko tu pytanie czy opłaca się remontowac silnik i wydawać około 1000 zł czy kupić nowy silnik 150 cm za 1300 ???
kupic 150
Tak własnie myslałem
Mam dwa modele dp wyboru jeden taki Nowy SILNIK 150 cc 12KM !!!
SILNIK CZTEROSUWOWY, SKRZYNIA - AUTOMAT,
ROZRUCH ELEKTRYCZNY / NOŻNY 150cc
GWARANCJA 1 ROK !!!
DO SKUTERÓW Z HAMULCEM BĘBNOWYM lub TARCZOWYM
Z DWOMA AMORTYZATORAMI Silnik na koło 12 lub 13 cali.
SILNIK BEZAWARYJNY PRODUKOWANY W FABRYCE ZONGSHEN
KTÓRA PRODUKUJE SILNIKI DLA WŁOSKIEGO PIAGGIO I NIEMIECKIEGO BMW !!!
Drugi taki Nowy SILNIK 150 cc 12KM !!!
SILNIK CZTEROSUWOWY, SKRZYNIA - AUTOMAT,
ROZRUCH ELEKTRYCZNY / NOŻNY 150cc
GWARANCJA 1 ROK !!!
DO SKUTERÓW Z HAMULCEM BĘBNOWYM lub TARCZOWYM
Z DWOMA AMORTYZATORAMI Silnik na koło 12 lub 13 cali.
SILNIK GOTOWY DO MONTAŻU
SILNIK W CAŁOŚCI FABRYCZNY
WYSOKA JAKOŚĆ WYKONANIA!!!
POZBAWIONY JEST WSZELKICH WAD UKRYTYCH!!!
Jaki silnik radzicie
Janek, te silniki generują okolice… 9KM przy 7500 obr./minutasza. Przy odblokowanym module, oczywista. 12 koni to się wypasa na pasłęku. I w to uwierzę. To raz. Dwa, kupuje się kompletny taki silnik wraz… z regulatorem napięcia, gaźnikiem z dyszą główną dedykowaną ku danej pojemności, żeby potem nie kombinować, nie cudować i nie narzekać na… chińsko-japońską myśl technologiczną. Po trzecie, pochwal się, jakim to cudem zajechałeś… dużego GY6. Hmm? Pękł zawór i całą górę masz teraz do wymiany czy jak? Jam jest ciekawy z natury swojej. Chcem i to wiedzieć. Jak do tego doszło, że szukasz teraz nowego silnika dla swojego popylacza. Opisz swoją historię w całości, ktoś sobie może coś z tego przyswoić dla siebie samego. SWAP z wymianą silnika na inniejszy jakiś, może być nieco upierdliwy. To tak z autopsji Ci napiszę. Podejmij próbę reanimacji obecnie posiadanego i przede wszystkim ustał co się tam zepsuło i dlaczego. Rozrząd przeskoczył o ząbek (lub rozrząd został niepoprawnie ustawiony) i finalnie… tłok urwał zawór, a ten narobił spustoszenia w cylindrze czy jak. Taka moja rada… Janek. Taka moja rada.
Cała opowiesc jest wczesniej i sam jestem w szoku co się stało ,zawory całe wydaje mi się bo jeszcze nie rozbierałem ale chyba rozwaliło cylinder bo świeca jest też uszkodzona tak jakby ktoś wbił iskrownik ,szczeże muwiąc mam ochote na silnik mocniejszy ijeden z nich mnie zaciekawił ten firmowy co produkują dla piagio i BMW jest kąpletny ,ale czy podejdzie do mojej ramy ??
Myślałem o tym silniku SILNIK BEZAWARYJNY PRODUKOWANY W FABRYCE ZONGSHEN
KTÓRA PRODUKUJE SILNIKI DLA WŁOSKIEGO PIAGGIO I NIEMIECKIEGO BMW !!!
Łykasz bełkot marketingowy jak młody pelikan… torbę foliową. Kupuj, instaluj, co tu więcej Ci napisać. Jesteś narwany, ktoś na takim musi zarobić. A niech zarabia.
Nie łykam poprostu zasięgam informacji ,a narazie musze rozebrac ten co mam i znalesc przyczyne no i co do wymiany ,ale nie ukrywam że zmienił bym na 150 na więcej koni niż 8 KM