Krótko i na temat, potrzebuje diagnozy. Po wymianie tłumika na pseudo sportowy (stary zgnił, nie mogłem znaleźć oryginału) skuter nie zawsze wkręca się na obroty. Odpala pięknie, gdy jadę do 4k obrotów wkręca się normalnie, potem zależy, jak przetrzymam go do 6 k dosyć długo wchodzi w słabe rezo i dokręca się do maksymalnych 8k, nieraz wkręca się bardzo szybko, nieraz zajmuje mu to dużo czasu. Gaźnik regulowany na wszystkie możliwe sposoby. Co może być przyczyną ?
ch,,owy rezonans (z paprana komora rozprężna)
Wątpię, standard tłumik z alledrogo, montowałem też w innych i takiego problemu nie było.
skoro przed wymianą nie było tego problemu to tylko i wyłącznie winny jest wydech
No teoretycznie, a jest jakiś sposób żeby opóźnić otwarcie wariatora, tak żeby zaczynał ciągnąć dopiero od 5k ?