Witam,
Motorek strasznie brał olej. Wymieniłem wczoraj tłok, pierścienie, cylinder i zawory. Jeździłem z godzinę wszystko było ok. Odpalam go dzisiaj znów kopci na niebiesko, czym to jest spowodowane?
Witam,
Motorek strasznie brał olej. Wymieniłem wczoraj tłok, pierścienie, cylinder i zawory. Jeździłem z godzinę wszystko było ok. Odpalam go dzisiaj znów kopci na niebiesko, czym to jest spowodowane?
głowica i uszczeniacze zaworów a może źle coś poskładałes
Nie no raczej wszystko good, pierścienie srebny czarny olejowe / napisami do góry / tłok w dobrą stronę / zawory nowe wyregulowane, nie docierałem, ale wlałem benzyny to się nie pociło nic.
Pierścienie każdy w inną stronę
no raczej nie jest wszystko good skoro kopci
No ale co się mogło od wczoraj popsuć, latałem z godzinkę nic się nie działo, zgasiłem palę dziś i kopciuch
co dokładnie wymieniłes?
na drugim forum, piszą że to mogą być uszczelniacze zaworowe, bo w sumie jak go teraz odpaliłem to pochodził z 5m, może jak spali to co się przedostało to nie będzię tak kopcić
ale o uszczelniaczach pisałem ci w moim pierwszym poście i stwierdziłes że wszystko jest good.
Wymieniłem uszczelniacze nic nie dało
Rozumiem że silnik masz na dotarciu nie przegrzałeś go ?