Witam, jak zwyklę gdy miewam jakieś zakłopotanie z moim jednośladem przybywam na skuterowo.com by je zniwelować :D dzisiaj mam kilka pytań od lekko zielonego kierowcy :D
Skuter to Lifan S-Ray 2T 50cc w serii, jednostka jaka tam siedzi to chinarelli (chińska podróba miranelli)
1. Jak podkręcić obroty w skuterze? Gaśnie mi na niskich obrotach czasami nie zależnie czy zimny czy ciepły. a więc jak to zrobić? 2.jak napiąć linkę chamulca bębnowego? chamuje mi ale słabo, muszę klamke dociągnać do kierownicy żeby zaczęło zwalniać nie mówiąc już o nagłym "stop" tak jak to jest w przypadku przedniej tarczy.. jak to zrobić? widziałem że mechanizm nie jakiś skomplikowany ale macie jakieś sposoby? 3. Filtr powietrza i paliwa. Chciałbym wymienić filtr powietrza (skuter ma przejechane 950km) tak wiem że to idiotyzm przy tak małym przebiegu, ale skuter dostałem mimo że był w rodzinie nie wiem jak jeździła tamta osoba.. czy był tyrany czy nie a więc taką wymianą chce silnik dopieścić.. i tu pytanie me, czy warto zmieniać go na stozek ? czy może kupić klasyczny taki jak jest teraz? a co do filtru paliwa - jego raczej sam nie wymienię bo nie umiem, ale czy przy takim przebiegu mogło być coś co by go uszkodziło, zatkało lub coś podobnego? Skuter to 2T i miał nieudolnie lany olej do baku i do zbiornika na olej więc dawka razy 2 -,- Co zrobić? co radzicie? 4. Czy przykładowo ten - http://allegro.pl/silnik-4t-nie-125-cc-a-175-cc-zipp-romet-router-i4242860079.html silnik wszedłby do mojego Lifana S-Ray 50cc? skuter jest dość duży jak na 50' więc ja myślę że tak, a jakie jest wasze zdanie?
1. Śrubka u góry gaźnika. 2. Nakrętka przy kole. 3. WSZYSTKO TYLKO NIE STOŻEK!!!:) 4. 4T zamiast 2T? Chyba nie bardzo, musiałbyś elektryke wymienić, moduł itp.
http://allegro.pl/super-cylinder-80cc-zipp-quantum-tuning-skuter-2t-i4266253145.html i http://allegro.pl/wariator-nico-sport-2t-13mm-minarelli-zestaw-i4272542770.html
sprawiłby że mój lifan z teraźniejszych (dokładnych) 75 leciałby wymarzone 90? po dobrym dotarciu?
Nie bierz chińskich ani tajwańskich cylków, odradzam. Mit łok spuchł pierwszego dnia przy docieraniu, założony był jeszcze zablokowany moduł aby miał niskie max. borty. Myślałem że może się dotrze ale okazało się że kicha.
http://allegro.pl/cylinder-70-nicasil-neos-jog-ovetto-mbk-romet-f12-i4293886017.html http://allegro.pl/wariator-tuning-2t-kpl-quantum-falcon-barnet-13-mm-i4265841271.html Zakładam że masz wał 13mm, jeśli nie wiesz to sprawdź bo możesz mieć 16mm. I nw. jaką masz tuleję w cylku zakładam ze 10mm ale może być 12mm. Jak coś to do 70ccm zakładaj te cięższe rolki z kompletu do waria ok. 7g i polecam wymienić tłumik na jakiś sportowy np. laser x pro.
http://allegro.pl/cylinder-70-nicasil-neos-jog-ovetto-mbk-romet-f12-i4293886017.html http://allegro.pl/wariator-tuning-2t-kpl-quantum-falcon-barnet-13-mm-i4265841271.html Zakładam że masz wał 13mm, jeśli nie wiesz to sprawdź bo możesz mieć 16mm. I nw. jaką masz tuleję w cylku zakładam ze 10mm ale może być 12mm. Jak coś to do 70ccm zakładaj te cięższe rolki z kompletu do waria ok. 7g i polecam wymienić tłumik na jakiś sportowy np. laser x pro.
z tego co mi koledzy śmigający na skuterach wyższych klas mówili, to przy chinarelli (chińska podróbka miranelli) przy cylko 80' gaziorze 17.5 i spor wario nie opłaca się wymieniać tłumika bo to gówno da...
Co do zestawu, to jak wkońcu? opłaca się coś takiego kupić? + jeśli było by mało to do tego (kit cyl + wario) mogę dokupić wyzej wymieniony gazior 17.5 :D Pomóżcie. :D
Ale najpierw trzeba mieć moc żeby ten tłumik coś dał, nadal moje pytanie
"Co do zestawu, to jak wkońcu? opłaca się coś takiego kupić? + jeśli było by mało to do tego (kit cyl + wario) mogę dokupić wyzej wymieniony gazior 17.5 :D Pomóżcie. :D "
dobra czyli po ew zmianie tłumika + ten zestaw co wyżej wymieniłem (gazior 17.5 lub 19, Cylek 80 + głowica itp itd, wario spor). na takim secie pójdzie mi 90km/h?
jeżeli kupisz komponenty dobrej jakości być może dotkniesz 90km/h. ale bedzie to żyłowanie. Trzeba uderzyć naprawdę w górną półkę żeby 90 jechać i nie był to wyduszony max